Jika anda berminat mendapatkan kitab-kitab klasik
Hubungi Hp : 081345908543
email : dlords15@gmail.com

Saturday, September 12, 2009

Ioslam AGUS FORBAIRT AR CHULTÚR Islamic

Ioslam AGUS FORBAIRT AR CHULTÚR Islamic

RÉAMHRÁ
Ó na luath-tréimhse Ioslamach a thaispeáint MEDINA cultúr agus civilization léirithe ar an saol ar an bpolaitíocht, eacnamaíocht agus teicneolaíocht agus daoine eile. Ioslam sa tréimhse MEDINA tá leagtha luachanna bunúsacha an fhealsúnacht saoil ar fáil go díreach ag an Muhammad Prophet a mbeidh tionchar acu ar shaol na bpobal Muslim ar fud an domhain le civilization Ioslamach agus an cultúr.
Ní féidir leis an dul chun cinn na civilization Ioslamach a scaradh ó fhorbairt cumainn Ioslamach a bheith ann il, agus ag fás i gcomhréir leis an dinimic an domhan ag an am sin, láithreacht Ioslamach i midst na daoine nach bhfuil bunús láidir agus nach bhfuil aon shealbhú ar luachanna an eagna agus rogha, soláthraíonn Ioslam ar paradigm nua ar an domhan ag tús na prophetic agus cur go mór le forbairt na civilization domhan agus an dul chun cinn trí léirmhíniú na proposition go intuigthe ag na Cruinne meáin Is é a úsáid níos déanaí mar fhianaise go léir mankind go bhfuil iúl ag Ioslam trí Muhammad Prophet ar fhírinne the fíor, agus na hargóintí gur féidir an Koran a bhí ag dul chun cinn teicneolaíochta agus forbairt na heolaíochta ar domhan.
Civilization Ioslamach i tús na tréimhse MEDINA, tá an Cumann Ioslamach eolas leis an tréimhse de civilization, agus cuireadh tús le saothraithe. Civilization Cuireadh tús leis an gcóras rialtais atá curtha le chéile ag (Ioslam polaitiúla) faoi rialú agus ordú an Prophet Breataine Muhammad.
Lá glory tuilleadh den Ioslam is é sin nuair a tháinig an Caliph, an Caliph an Muslims-láidir, ina gcónaí i sochaí leasa i idéalacha an tsochaí shibhialta a bhfuil ár sprioc reatha a cruthaíodh caliph am, go háirithe le linn na caliph Umayyad. Dul Chun Cinn ar civilization Ioslamach agus cultúr na sochaithe Ioslamach Tá an-leathan agus éagsúil, ionas go mbeidh an pobal Ioslamach ag an am sin ar a dtugtar de réir mar a saibhreas cultúrtha.
Beidh an t-údar i láthair an turas de civilization Ioslamach i dtús na ceannaireachta Rasyidah Caliphate (an chéad ceithre caliphs) le Caliphate de Bani Abbas, ar fáil ar na laethanta ranníocaíocht an-mhór le Cinn na civilization Ioslamach sa pholaitíocht domhan, eacnamaíocht agus teicneolaíocht .

A. Caliph RASYIDAH
• Deputy I (Sayyidina Abu Bakr)
Nuair a bhíonn sé ar an láthair Dé Almighty, mar cheannaire pholaitiúil sé riamh intestate faoi ba chóir a chur in ionad air mar cheannaire ar Ioslam tar éis sé bás. Prophet Muhammad chuirtear de chúram ar Muslims a chinneadh a thiocfaidh chun bheith ina cheannaire. Tá ceacht luachmhar a tugadh an Muhammad Prophet chun Muslims, nach bhfuil oifig pholaitíochta a oidhreacht ba chóir go gived do ghaolta, ach is mór sainordú a dhéanamh le mo chroí go léir agus a bheith tofa ag an duine féin.
Tar éis tréimhse an Prophet, gceannas ar an Muslims ag Caliph de Allah (Substitute Clár) Sayyidina Abu Bakr, toghadh a trí chomhthoil ag na daoine ar MEDINA ag an am sin. I forbairt ar a dtugtar an Caliph Caliph na Allah amháin. Sé dualgais Lean mar cheannaire creidimh agus ceann an rialtais. Tá dhá fachtóirí sin mar bhunús le toghadh Abu Bakr mar Caliph; (1) Ní mór a bheith ceannairí ó fine Quraysh bunaithe ar hadith go léann: "Ceannaireacht i lámha na Quraysh". Fás tuairim an phobail ag an am an coinníoll seo, (2) Abu Bakr a bhí Phobal na Ioslam a bhfuil go leor virtues, agus i measc na athraíonn chéad Ioslam, figiúirí go bhfuil sé ag gabháil leis an Prophet imirce, agus nuair a cheap an Prophet a leithscéal mar shagairt , agus bhí sé breithe Noble, Chliste agus Noble.
Le linn an cheannaireacht na táille Caliph Abu Bakr atá an-ghearr, tá sé ag déileáil le saincheisteanna críochach, go leor de na apostate Muslim (as Ioslam) agus an líon daoine atá ag éileamh a Prophet. Ina theannta sin, ní dhéanann na tribes Arabacha leis an diúltú a cheannaireacht agus ba mhaith liom a chur faoi bhráid an rialtas na MEDINA. The tribes bhfuil glacadh go ndearna an comhaontú ar Muhammad Prophet beidh deireadh nuair a fuair bás the Prophet, tá sé faoi deara nach bhfuil siad ag iarraidh a obey the Abu Caliph Bakr. Toisc go bhfreasúra in aghaidh féidir a bheith contúirteach an reiligiún agus an rialtas, an Abu Caliph Bakr chun gníomh a ghlacadh Stern in aghaidh na tribes, ionas go mbeidh Riddah Cogadh (an gcogadh i gcoinne apostasy) an malartacha deiridh ba cheart a dhéanamh, mar iarracht chun cobhsaíocht a choimeád sa rialachas .
Centralism Rialtais i bhfeidhm nuair a bhíonn an rialtas i bhfeidhm fós nuair a Clár na Caliph Abu Bakr do chumhacht, áit a feidhmiúcháin reachtach, agus breithiúna faoi údarás an Caliph. Is é an patrún a chuirtear i bhfeidhm i gcónaí plé sé chomh maith déanta fós i gcrích ag an rialtas seo Caliph, a rinne sé i gcónaí a chairde le plé ar na saincheisteanna ríthábhachtach a Bhaineann leis an reiligiún agus an rialtas.
Cé go bhfuil an chéim tosaigh Abu rialachas Bakr de chaos, lean sé fós mhian leis an Prophet an Ioslam a leathnú chuig an réigiún Poblacht. Tionchar polaitiúil céimeanna glactha ag an Bakr Abu Léirigh Zeal misinéirí agus an méadú ar riail Ioslamach Tá straitéiseach agus an-dearfach ar an rialtas ag an am sin, a léiriú go emerges fórsaí atá láidir go leor Ioslamach agus an namhaid an Ioslam thosaigh sé ag Fear agus Trembling gcoinne Ioslam . Agus is é sin an t-aistriú de na fadhbanna inmheánacha a tharla ag an am sin.
Tar éis bua resounding sa chéad chéim den ionsaí. Níos déanaí, Abu Bakr a leathnú an limistéar lasmuigh den Leithinis Arabian. Is é an príomh sprioc an stát a bhfuil teorainneacha go díreach leis an gcríoch Ioslamach an Iaráic agus tSiria. Leathnú an Iaráic faoi cheannas al ibn Khalid-Walid, agus tSiria, faoi stiúir an trí Commanders ar bin lámh an Luaithrigh, Yazid ibn Abu Sufyan, bin Hasanah Syurahbil. Is féidir Commander na trúpaí faoi cheannaireacht al ibn Khalid-Walid al-máistir Hirah sa bhliain 634. Idir an dá linn, na fórsaí Ioslamach a bhfuil deacrachtaí a tSiria, mar gheall ar an arm Byzantine i gcainníocht níos mó ná an Airm Ioslamach agus tá airm iomlán. De réir Khalid Abu Bakr chun cuidiú leis an Muslims i tSiria, agus bhuaigh dheireadh an chogaidh ag fórsaí Ioslamach. Ach ní féidir le bua a fhianú ag Sayyidina Abu Bakr, ar thit sé tinn agus fuair bás i 634.
Chomh maith le hiarrachtaí leathnú réigiúnach Abu Bakr chuir freisin le forbairt na civilization Ioslamach sa chéad tréimhse eile, i measc daoine eile;
1. Scoileanna bailiú an Qur'an. Is é an bailiúchán seo an smaoineamh 'ibn Khatab Umar, a mheasann sé gur gá é sin a dhéanamh toisc go leor de na hafiz Quran a fuair bás i rith an chogaidh. Abu Bakr formheasfaidh agus é, agus bhí a shanntar ibn Thabit Zaid chun an obair a bhailiú ar revelation.
2. Baitul Maal ar institiúidí foirm, a bhfuil sé mar aidhm chun leasa an phobail Muslim atá faoi bhainistíocht Abu Ubaidah
3. Bunú Institiúid Breithiúnach, faoi stiúir an Sayyidina ibn Umar Khatab
4. Iarrthóirí a ullmhú caliph eile, sa dóchas nach dtarlóidh rannáin deiseanna idir Muslims.

Abu Bakr's reign a bhí réasúnta gearr bainistiú a shárú chun na dúshláin sa tír nua d'fhás MEDINA, agus tá ullmhú freisin ar an mbealach chun a fhorbairt agus a leathnú lasmuigh Ioslam leithinis Arabian.

• Leas-II (Sayyidina Umar ibn Khatab)
Abu Bakr gcomhairle nuair breoite le cairde agus tógadh ibn Khatab Umar mar ionadach do na caliph eile.
Ar an mbóthar déanta cheana féin ag an chéad Caliph leanúnach agus forbairt ag bin Khatab Umar, agus 635-tonn mbliana d'fhorbraíocht i gcrích leis an tubaiste de tSiria (tSiria) faoi riail Ioslamach. Trí úsáid tSiria mar bhunús, lean an méadú san Éigipt (faoi réir na bliana 641), agus Peirsis Mosul. Ag an am Umar, ar chríoch Ioslamach, lena n-áirítear Arabian Leithinis an Mhuirthid, Phalaistín, tSiria, an chuid is mó de Persia agus Éigipt.
A chúiteamh as tonn den sórt sin go bhfuil méadú tapa, Umar raibh an t-athchóiriú Stát riaracháin a ghlacadh ag na córais riaracháin na tíortha sin leis an Peirsis forbartha. Riaracháin roinnte in ocht cúigí an réigiúin; Mecca, MEDINA, tSiria, Leithinis an Mhuirthid, Basra, Kufa, Phalaistín agus an Éigipt. Ag teacht leis an riaracháin a fhorbairt, bunaithe ansin na ranna éagsúla de réir mar a mheastar is gá, agus a íoc de Tuarastail oifigigh rialtais agus thosaigh disciplínithe cánach, agus an roinn póilíneachta déanta freisin chun slándála a chothabháil agus cobhsaíocht. NOibreacha Poiblí, An Roinn Bunaíodh freisin, forged sé freisin mar airgeadra acu, agus an cruthú de Hijra.
Bin Khatab Umar fuair bás sa bhliain 644 a maraíodh le daor an Peirsis ainmnithe Abu Lu'lu'ah. Murab ionann agus Abu Bakr chinneadh láithreach a chomharba, a cheapfar Umar sé daoine chun bermusyawah cara agus roghnaigh ceann amháin díobh tháinig caliph. Agus ar an díospóireacht idir cairde go Toghadh Usman mar an tríú Caliph, tar éis iomaíocht leis Sayyidina Ali ibn Tacaíocht Talib.

Uthman • Leas III (Sayyidina 'ibn Affan)
Ba Uthman caliph ar feadh 12 bliana, an chéim deiridh a thagann reign á díomá agus mothúcháin sásta do chur i bhfeidhm ar phatrúin rialachais. Fadhbanna fhéadfadh teacht chun cinn mar gheall ar na córais éagsúla an rialtais le Caliph roimhe sin, bhí Usman bog freisin agus tá go leor de na teaghlaigh a áitiú seasaimh thábhachtach den rialtas, as a dtagann an tuiscint go raibh Usman teaghlach a doll.
I reign de Usman stop a leathnú Ioslamach i réigiún an Airméin, an Túinéis, An Chipir, Rhodes agus an chuid eile den Peirsis.
Seirbhísí Usman nuair a bhí sé leis an Leas-Fórsa tá feabhas a chur ar Qur'an a rinneadh le linn an Rialtas Abu Bakr. Usman Ina theannta sin freisin tógáil bóithre, droichid, Mosques, agus na Mosque MEDINA a leathnú.
Usman bás sa bhliain 655, bhí sé maraíodh na reibiliúnaithe nach bhfuil sásta an rialtas Uthman ibn Affan. Ndiaidh na imeachtaí tragóideacha, léirigh an phobail Ioslamach Ali ibn Tacaíocht Talib mar Caliph.

• Leas-IV (Ali ibn Tacaíocht Talib)
Tréimhse Caliph Ali ibn Tacaíocht Talib, le cobhsaíocht an rialtas é marcáilte i gcónaí ag an suaitheadh agus freasúra, idir inmheánach agus sheachtrach an Ioslam. Gafa bhfuil suíomh "te" Caliphate, a dhíbhe Gobharnóirí sé ceaptha ag ibn Affan Uthman, menggap sé go bhfuil an tsuaite de bharr faillí agus easpa a gcumas a bheith chun tosaigh. Ali chomh maith ar ais na tailte a bhí i láthair níos luaithe caliph, chun leas an Stáit, agus ath-thabhairt isteach córas dáilte cánach.
Ní fada ina dhiaidh sin, an tsuaite inmheánach dó Ioslam féin, Ali ibn Tacaíocht Talib, os comhair le ceannairc Talha, Zubair agus Aisha. Bhí sé seo bunaithe ar revolt míshásta Talha, Zubair agus cinneadh Aisha Ali's gan pionós a ghearradh ar an murderers 'ibn Affan Uthman. Tar éis iarrachtaí Ali a aimsiú modhanna síochánta theip, bhí cogadh dosheachanta. Cogadh dtugtar Cogadh na Jamal (camel) mar ag an am an gcogadh a bhí Aisha marcaíocht ar camel le dóite uafásach. Bhuaigh an cogadh ag Ali ibn Tacaíocht Talib, Talha Zubair agus Aisha a mharaítear agus a ghabhfar agus a cuireadh ar ais chuig MEDINA.
Ag an am céanna, a chur faoi deara beartais arna n-eisiúint ag Gobharnóirí Ali's caillfidh sé de chumhacht friotaíochta. Friotaíocht i gceannas orthu ag Oelh Ghobharnóir ar Damaisc, Muawwiyah. Tar éis an chogaidh dar críoch leis an bua Jamal Ali, ar athraíodh a ionad a arm do Damaisc. Ali bhuail le trúpaí airm Mu'awwiyah i réimse Shiffin, agus an cath ar siúl idir Ali agus Mu'awwiyah a dtugtar Cogadh Shiffin. An cogadh deireadh le comhaontuithe síochána. Ach ní raibh an comhaontú síochána a réiteach an cheist a bhfuiltear ag súil Ali ibn Tacaíocht Talib, agus b'fhéidir fiú ar an tríú grúpa Khawarij (céimeanna na daoine a tháinig as an arm Ali's toisc nach aontaíonn siad le conradh síochána leis Mu'awwiyah). Ar ndóigh tá an staid seo díobhálach Ali, d'fhás a arm níos laige ó tréigthe ag a leanúna, agus mhéadaigh sé Mu'awwiyah neart. Bhí scoilt Cumhacht an Ioslam ag an am sin i dtrí poitik kekuatn, tacaíochta chéad Ali's, agus Khawarij Mu'awwiyah. Agus ar an AH 20ú Ramadan 40, a maraíodh Ali ag ceann de na comhaltaí Khawarij.
Tar éis a bháis Ali ibn Tacaíocht Talib, kekhalifaan seilbh ag a mhac. Lagú Hasan seasamh polaitiúil a chur faoi deara é a rinne sé síocháin. Is féidir an Comhaontú seo aontú the Muslims ar ais i cheannaireacht pholaitiúil, faoi ibn Mu'awwiyah Tacaíocht Sufyan. An comhaontú dar críoch freisin na ceithre chéad caliphs, le tús an Umayyads agus a sheachadadh ar stair nua polaitiúla Ioslamach.

B. Umayyads dynasty
Phlé agus chóras daonlathach bhfeidhm ag Rasyidah Caliph ionad chóras monarchical smacht ibn Mu'awwiyah Cúnamh Sufyan. Fiú menebut sé é féin mar Caliph na Allah, de réir bhrí Caliph ceaptha ag Dia go díreach. Agus tá sé athraithe Mu'awwiyah Ioslamach na sochaí i saol polaitiúil tríd a gcuid oibre mar caliph, bhí sé ordained don phobal ar fad a bheith dílis a mhac Yazid. An fhorbairt de civilization polaitiúla ar Ioslam agus an paradigm na berazaskan plé Ioslamach polaitiúil daonlathach agus thosaigh sé ag céimnithe agus athrú.
Umayyad chumhacht a bhí thart ar 90 bliain. Caipitil tosaigh dírithe i MEDINA chuig An Damaisc. Great Caliph agus a chuidigh leis an dynasty go bhfuil Mu'awwiyah ibn Tacaíocht Sufyan, Abdul ibn Marwan Malik, Walid bin Abdul Malik, Umar ibn Abdul Aziz agus Abdul ibn Hashim Malik.
Sa reign seo dynasty, a stopadh ag Rasyidah resumes eksapansi rialtais Khilafah. Beidh mo Leathnú sonraí de réir dynasty caliph tosaigh
A. Aois Mu'awwiyah Túinéis rialú áitiúil, Khurasan, san Afganastáin, Cabúl. Fiú an navy chun ionsaí an chaipitil Byzantine, Constantinople.
B. Abdul Malik lean leathnú i réigiún an oirthir agus is féidir máistreacht a Balkh, Bukhara, Khawarizm, Ferghana agus Samarkhand.
C. Walid leathnú ollmhór ar an seilbh thiar agus rialú al-Jazair, Maracó, an Spáinn, Sevilla, Elvira, Toledo.
Chomh maith le réimse leathnaithe, chuir an dynasty chomh maith le forbairt ar roinnt réimsí, lena n-áirítear: oifigí poist, an smacht míleata airgeadra priontála, agus a athchóiriú de riarachán rialtais.
Caliphs a scriosadh de bharr Umayyad an gComhairle ní raibh smaoineamh ar na daoine, Morals lag agus droch-agus a bheidh dírithe ar só. Tá sé seo mar thoradh ar neart agus tacaíocht a thabhairt do rialtas seo agus diaidh ar ndiaidh a laghdú go 750 bliain d'Banu Umayyad ousted Abbas daulah gairmeacha gaolmhara le Abu al Muslim-Khorasani.

D. Dynasty BANI ABBAS
Daula Abbasid d'iarr toisc go bhfuil an bunaitheoir agus Rialóir seo dynasty as an sliocht na Bani Abbas., Uncail Prophet's Muhammad. An bunaitheoir an dynasty bhí mar Abbas-Saffah. Agus bíodh an aois órga na Ioslam i an cumhacht seo a dynasty.
Trasdul daulah Stair na cumhachta ó Umayyad chuig an daulah Abbasid Hashim thosaigh nuair a éilíonn Ioslam cumhacht a lámha mar go bhfuil siad teaghlach Muhammad Prophet's in aice láimhe. An t-éileamh a bhí i ndáiríre le fada, ach bhí sé gluaiseacht nuair a dynasty Umayyad leis an throne ag Ali defeating Bin Tacaíocht Talib agus sliocht a bheith deacair na Hashim.
Thosaigh Propaganda ach tharla nuair a bhí Umar bin Abdul Aziz (717-720) an Umayyad Bani caliph. Chobhsaíocht an stáit agus córas rialtais éirigh go maith, leas agus ceartais sin go cothrom i gcoinne daulah agus a muintir. ainmnithe muhammad gheallúint go luaitear a tharraing Bani Abbas chun tús a chur le gluaiseacht atá bunaithe i réimse an al-Humaymah, atá ag an am sin i gceannas ar ascetic le hainm bin Abbas Abdullah, bhí a d'éirigh leis a mhac le gluaiseacht leathnú chun dochar d'údarás an dynasty Umayyad ag an am sin. Menetpakan trí sé na réigiúin a bheith lár an tairiscint; (1) al-Humaymah lár na pleanála agus le heagrú; (2) de Kufa mar idirchaidrimh; agus (3) de Khorasan mar lárphointe gluaiseacht praiticiúil.
Tháinig Tar éis a bháis Muhammad a mhac ainmnithe Ibrahim al-Imam, a ardaíodh ar Warlord a tháinig bravely ó Khurasan atá ainmnithe Abu Muslim Khorasani. Gabhadh Abu Muslim de Khorasan agus bhuaigh an bua ag leanúint bua, agus ar deireadh thiar al Ibrahim-Imam ag Umayyad daulah agus Imprisoned go dtí bás. Tar éis a bhí sé in ionad ag a dheartháir Ibrahim dtugtar Abu Abbas, a stiúir an cath idir arm agus Umayyads Bani Abbas i réimsí in aice leis an abhainn Zab. I an cath ar Banu bua Annas agus leanúint ar aghaidh ag tSiria agus ó tá an bua a fuarthas ag an bua in arm na Bani Abbas.
Sa mbliana. Tá 132 H / 750 M sheasann leis an dynasty chéad caliphs Abbasid Abu Abbas al-Saffah. Maireann dynasty fada go leor, go dtí an bhliain 656 AH / AD 1258 bunaithe ar athrú polaitiúla agus sóisialta agus cultúr an patrún céanna riaracháin.
Cé go raibh an chéad caliph Abu Abbas, faoi stiúir sé ach ag am réasúnta gearr an-ach timpeall ceithre bliana. Seo daulah ansin d'éirigh le Abu al Ja'far-Mansyur, a sé lena n-neart go léir i gcoinne a opponents an Umayyads, agus Syia'ah Khawarij a bhraitheann eisiamh ó rialtas Abbasid. Chun a dhaingniú n-údarás sin an duine a bhfuil a mheastar a damáiste an tír i stabilits tús ar shiúl ó na dynasties. Féin agus a uncail Abu Muslim Khorasani i dlí chun báis, a dhaingniú a seasamh as an iomaíocht.
Bhí ar athraíodh a ionad inmheánach rialú ar mhaithe leis an chaipitil a Bagdad i 767, agus foirm an feidhmiúcháin agus institiúidí breithiúnach. I brainse feidhmiúcháin a roghnaíodh sé sorng vizier (aire) mar chomhordaitheoir na roinne, bhunaigh sé freisin an institiúid na stáit Phrótacail, Rúnaí Stáit, fórsaí póilíneachta agus lean na fórsaí armtha. Dúirt sé Abdur Rahman mar bhreitheamh ar na breithiúna stáit. Tá oifig poist ann ó am an dynasty Umayyad lean leis an tasc breise, ach freisin leagann an chosáin go dtí an litir mar bhealach faisnéise do gach údarás áitiúil, ionas go mbeidh an riarachán an stáit réidh. Na stiúrthóirí oifig poist a sheirbheáil chomh maith le gníomhaíochtaí áitiúla Gobharnóirí tuarascáil chuig an Caliph.
Roinn vizier do thart ar 50 bliain i Baramakih nó arna rialú ag Marmaki, le teaghlaigh a tháinig as Balkh, Persia (Iaráin). Ba é an vizier an chéad Khalid Bin Balkh bhí a d'éirigh a mhac ainmnithe Yahya Bin Khalid. Tá an dara freisin a mhac a tháinig chun vizier óg, agus a mac eile-bin tháinig Yahya Fadhli an Gobharnóir an Iarthair Persia agus Khorasan. Le linn na tréimhse seo ar na nithe staid riaracháin níos mó a láimhseáil ag an teaghlaigh Peirsis. Tá Teaghlaigh iontrála neamh-Arabs i rialtas na Bani Abbas le gnéithe sonracha de na dynasty roimhe sin ar an Arabach-dhírithe.
Caliph ag iarraidh freisin chun ath-conquer na réimsí roimhe seo saor in aisce dóibh féin agus slándála a bhunú i réigiúin na teorann. I measc a chuid iarrachtaí a bhí san Áise citadel, Malita baile, réigiún SICILIA Coppadicia agus 758-765 ar na bliana, an airm thuaidh trasna na sléibhte Tarbh agus chuaigh the Straits Bosporus, agus síocháin leis an Costantine Emperor V rith na truce (578-765 ), buíochas a íoc Byzantine bliantúil. Trúpaí aghaidh freisin Khazar arm na Tuirce i an Chugais, Daylami sa Mhuir Caispe, i gcodanna eile den Tuirc agus orksus India.
Dála ag an am an coincheap athrú, a dúirt sé: "Bhí an chumhacht agam le Dia ar domhan" a léiriú go bhfuil an leas ní de rogha ach an duine a mbeidh sainordú aige as an Tiarna, cosúil ré the Rasyidin Caliph. Agus an t-ainm a teidil níos mó tóir ar a n-ainmneacha bunaidh. Bhuaic Daula The thóg al Abu Abbas Ja'far-Mansyur, agus tháinig an seacht glúnta amach romhainn ó am an Mahdi Caliph chun al Caliph-Wasiq. Agus go barr an tóir dynasty é ag an am Caliph al Harun-Rashid agus a mhac al-Ma'mun.
Chun cinn de civilization Ioslamach, go háirithe i gcúrsaí polaitíochta agus an cultúr sin bainte amach riamh ag an rialtas Ioslamach sa tréimhse chlasaiceach, rud nach bhfuil dul chun cinn ag an am gan réamhshampla. An aois órga, glory, glory bainte amach ag an dul chun cinn polaitiúil dul lámh ar láimh le dul chun cinn na civilization agus an chultúir. Tarlaíonn Ní rachaidh airde an dynasties Ioslamach tréimhse órga go háirithe sa chéad tréimhse Abbasid, agus tréimhsí le laghdú i tréimhsí ina dhiaidh sin.

E. dúnta
Is mór an dul chun cinn na civilization agus cultúr Ioslamach Bainte amach riamh sa tréimhse chlasaiceach ar oidhreacht luachmhar don chéad ghlúin eile de Ioslam, conas a athrú luachanna an cultúr Ioslamach agus civilization i ngach gné den saol. Ná lig an luach stairiúil i dearmad a dhéanamh ach, tá glúin mór a ghiniúint go n-urramaíonn stair.
Tá civilization Ioslamach rud nach mór a bheith dug agus d'fhoghlaim, agus ní mór dúinn a cheapadh ar an gcoincheap a bhaineann le córas rialtais i gcomhréir leis an civilization agus ár gcultúr lá atá inniu ann. Agus tá pioneered athrú agus tús a chur le gluaiseacht Ioslamach, is féidir le gluaiseachtaí Ioslamach a thosú as féin agus teaghlaigh. Socialize reiligiún ní amháin tríd an fil propaganda meáin ó bhéal nó i scríbhinn, ach tá an misean seo fil freisin mar chuid de tús le civilization nua chun cónaí sa dlí Ioslamach.
D'fhéadfadh roinnt de na figiúirí thuas, tagairt agus ár gcaighdeán maireachtála suas, más rud é go raibh na glúnta iontráil amháin i Muslims iomlán de Ioslam nach bhfuil sé dodhéanta rud éigin má beidh muid le chéile arís na laethanta órga agus glory an Ioslam.
I spiorad an Ioslam, lig dúinn a dhéanamh stair mar thagarmharc bharaiméadar agus do rath an Ioslam lá atá inniu ann, tá stair cruthaithe go bhfuil an chumhacht comhchosaint Muslims d'fhéadfadh duine ar bith a defeat. Ioslamach a atógáil as an scrios a thosaíonn as féin, ó na rudaí beaga ceart anois.

0 comments:

Free Website Hosting
Join Vinefire!

  © Islamic Ways Psi by Journey To Heaven 2008

Back to TOP