Andaluzi
Andaluzi
Emri i një rajon i njohur në botën arabe dhe botën islame për përmend gadishullin Liberi, rajon tani përbëhet nga Spanja dhe Portugalia.
Andaluzi njohur që është vendosur nga grekët, pastaj nga Perandoria Romake. Në kohët romake përhapjen e krishterimit në Andaluzi. Pas mbretërinë Visigoths vendosi Andaluzi. Sepse Mbreti Roderick (v. 711) sunduar nga arbitrare, Julian, familja Roderick i cili u bë guvernator në Ceuta, duke zhvilluar një armiqësi e tij. Julian është për shkak të pakënaqësinë e ndihmës ushtarake për pushtetin e Islamit.
Kur u zhvillua nga kalifi al-Walid ibn umajad Abdul Malik (el-Walid I), halifit gjashtë. Ai u emërua Musa ibn Nusair si një guvernator në Afrikë veriore. Gjatë udhëheqjen e Musa ibn Nusair, Afrikën Perëndimore mund të kontrollohet me përjashtim të Sabtah (Ceuta) i cili në atë kohë ishte nën sundimin bizantin. Kur islame është forca mund master perëndim të Andaluzi.
Bashkëpunimi Julian ofroi të ushtrisë muslimane që u drejtua pastaj nga Musa ibn Nusair mirë marrë. Pas marrjen e miratimit nga kalifi al-Walid unë, Musa ibn Nusair urdhëroi komandanti Tarik Abdul-Malik ibn-Nakha'i zhvillojë një eksplorim fillestar me 400 ushtarë me kalorësi 100 hyrë regjionin e Andaluzisë në 710 vjet. Në vitin 711, Musa ibn Nusair dërguar Tarik ibn Ziyad për të vazhduar pushtimin e Andaluzi, me njësitë më të mëdha. Kjo është hera e parë për Islamin për të hyrë në Andaluzi. Tarik ibn Ziyad udhëhoqi një ushtri që numëron përafërsisht 7000 (disa madje thonë se 12.000 njerëz Barbarian) për të pushtuar Andaluzi. Forcat Led zbarkoi në një kodër, e cila më vonë si immortalized emrin e "Jabar Tarik" ose Jibraltar.
Tarik ibn Ziyad mundi ushtrinë Mbreti Roderik është vrarë në luftimet. Fitorja ishte kapitale për ta pushtuar qytete të tjera të tilla si Kordoba, Archedonia, Malaga, Elvira dhe Toledo i cili është në qendër të Mbretërisë vizigot. Dëgjimi suksesin e forcave islamike, ibn Musa Nusair udhëhequr forcat islame në 712 vitet e kaluar, të cilët nuk kanë udhëtuar trupat rrugë Tarik. Musa ibn trupat Nusair po kalonte bregut perëndimor të gadishullit dhe arritën të pushtuar qytetet në rrugën e saj, duke përfshirë Seviljes dhe Merida. Musa ibn Nusair forcave u takua me trupat Tarik ibn Ziyad në qytetin e Toledos. Me bashkimin e dy ushtrive, që ata të kontrolluara për të zgjeruar zonën veri si Zaragosa, Teroofona, dhe Barcelona.
Pas përfundimit të dinastisë umajad, Andaluzi ishte ndarë në mbretëri të vogla, të quajtur nga Muluk termi në-Tawa'if (mbretërit e grupit), si Paraqitja e dinastive të vogla në lindje. Dinastive të vogla përfshijnë Abbad Fëmijët e Seviljes, Hud, Benu në Zaragosa, Bani Zun-Nunit në Toledo, Bani Ziri në Granada, dhe Mahmud Fëmijët në Kordoba dhe Malaga. Pas Muluk at-Tawa'if, vjen Almoravids në pushtet në 1090-1147, pastaj Almohads Dinastia në 1147-1232, dhe pastaj Bani Nasir Dinastia në 1232-1492.
Dinastia tretë i lartë për të bërë përparim në fusha të ndryshme të digës përjetuar një moshë të artë të shkencës dhe arriti të ngrejë institucionet arsimore të cilat më vonë pjellë shkencëtarëve të famshëm të famshëm.
Zhvillimi i shkencës përmes arabisht, andaluziane popullit musliman apo jo-muslimanët për të pranuar dhe për të mësuar arabisht. Si rezultat i cili u lind gjuhëtar Ibn Khuruf, Ibn el-Haxh, Ebu Hasan, Ibn Asfur, Ebu Hajjan el-Garnati, dhe Ibn Malikut, i cili përbëhet Alfiyah libër (Libri Arabisht gramatikë është rregulluar në formën e një mijë poezi ).
Great lindur filozofë që ishin në këtë periudhë përfshijnë Ibn Tufail (w.1185), i cili shkroi librin e Ibn ALB Yaqzan (libër filozofi e cila përmban një tregim në lidhje me një djalë që mbante një dre, filozofi e arsyes dhe shpalljes), Ibn Bajja (d. 1138) se në literaturë perëndimore dhe Avenpace i njohur si komentues mbi veprat e Aristotelit, ai ishte gjithashtu një fizikante dhe një ekspert të muzikës, puna e tij kryesisht Tadbir el-Mutawahhid. Pastaj ka edhe një figurë e madhe e Ibn Rushdi (1126-1198) i cili i dha përgjigje të sulmeve të al-Gazali në librin e tij-Tahafut në Tahafut, dhe komentoi mbi Talkhis Jami 'e Aristotelit. Për shkak të ndikimit të tyre të madh në Evropë erdhi një rrymë e filozofisë njihet si Averoisme.
Në fushën e fesë në Andaluzi lindur figura të tilla si: në fushën e interpretimit të Kur'anit të cilat Atiah dhe Ibn el-Kurtubi, këto dy metoda mufassir shkrim ne-Tabari, Tafsir al njohur si bi-Ma'sur. Në fushë ka disa ekspertë të hadithit si Ibn Waddah bin Abdul Barr, Ibn el-Kadi el-Jahja Laisi, Abdul-Baji Al Walid al-Walid ibn Abd al-Rushdi, dhe Ebu Asim i cili shkroi librin në -- Tuhfah. Në fushën e fikhut dolën disa shkencëtarë të njohur si Ebu Bekr el-Qutiyah, Ibn Hazm i cili shkroi librin e el-Muhalla dhe Ihkam fi el-Usul el-Ahkam, Munzir ibn Sa'id el-Balluti që kishin qenë gjyqtarë në sundimit të Abdurrahman III., dhe Ibn Rushdit në librin e tij të quajtur el-Mujtahid Bidayah. Në fushën e tasawwuf, Andaluzi ka figura të shquara si Muhyiddin Ibn Arabi, një sufi të shquar që të bëjë një shumë të gazetave, ndër të tjerët, el-futuhat numër Albana dhe karakterin e kësaj vahdat famshëm kuptoni formën.
Në lëmin e mjekësisë arrit gjithashtu kejayaanya Andaluzi. Cordoba është një nga aktivitet qendror mjekësore ka pjellë ilmuawan disa drejtues. Në mesin e shumë shërbime të shkencëtarëve për zhvillimin e shkencave mjekësore e Islamit Ibn Rushdi që prodhojnë punë e madhe Kitab al-fi Kulliyyat at-Tibb, një libër referimi për të përdorur shekuj në Evropë. Në fushën e mjekësisë të njohur emra të tillë si Ebu Xha'fer Ahmed ibn Muhamed el-Gafiqi me tij el-el Adawiyah-Mufradah dhe gjithashtu Ebu Jahja bin Zekiriain Awwam me punën e tij me titull el-Filahat.
Pra, shumë progres është arritur në Andaluzi sunduar nga Islami, nëse ai ishte nga intelekt dhe tërë fushën e aspekteve të saj. Ujitja dhe dhe kontributin e ujitjes të mëdha për prosperitetin e këtij daulah. Qytetit kopshte Kordoba dhe të pajisur me, pallatet, rrugët, xhami, biblioteka, zyra dhe të tjerët. Qyteti është një qytet i mrekullueshëm ez-Zehre, e ndërtuar nga Abd ar-Rahman III dhe qytetin e bukur te Granades dhe madhështore dhe ka el-Hambra një shumë të njohur rreth botës. Cordoba është gjithashtu i njohur për Universitetin e Kordoba. Universiteti ka një kompleks i madh dhe i mrekullueshëm ndërtuar nga el-Hakam III-II Abdurrahim.
Andaluzi nën sundimin musliman duke përparuar me shpejtësi dhe u bë qendër e shkencës në mënyrë që shkenca të bëhet një destinacion kërko në mesin e shekullit. Progresi është Faded gradualisht dhe në fund u zhduk. Mbetet relikt vetëm të kaluarën e lavdishme historike. Paraqitja e dinastive të vogla rezultoi në shpërbërjen e fuqisë së Islamit në Andaluzi. Ato luftuan njëri-tjetrin në garë edhe një dele nga një palë e tretë. Dinastive të vogla për të luftuar njëri-tjetrin, forcat e krishterë filluan të bashkohen për të pushtuar shtetit islamik në Andaluzi. Pushtetin politik të Islamit përfundoi në fund të shekullit të 15, shënoi me humbjen pas humbjes së perandorisë islame. Në vitin 1469 mbretëria e Ferdinandi i Aragonit dhe Izabela e mbretërisë Castillia bashkuar fuqi grevë nën autoritetin e dinastisë islamik në Granada Amharic njohur nga al-Hambra. Më 2 janar, 1492, kryeqytetin e Granadës në rrethim dhe pushtuan nga sundimtarët e krishterë.
Pas të krishterëve mbi Andaluzi, lëvizja filloi Kristianizimi dhe gjithë bashkësia e Andaluzi ishin të urdhëruar për të miratuar Krishterimit ose jashtë Andaluzi.
Emri i një rajon i njohur në botën arabe dhe botën islame për përmend gadishullin Liberi, rajon tani përbëhet nga Spanja dhe Portugalia.
Andaluzi njohur që është vendosur nga grekët, pastaj nga Perandoria Romake. Në kohët romake përhapjen e krishterimit në Andaluzi. Pas mbretërinë Visigoths vendosi Andaluzi. Sepse Mbreti Roderick (v. 711) sunduar nga arbitrare, Julian, familja Roderick i cili u bë guvernator në Ceuta, duke zhvilluar një armiqësi e tij. Julian është për shkak të pakënaqësinë e ndihmës ushtarake për pushtetin e Islamit.
Kur u zhvillua nga kalifi al-Walid ibn umajad Abdul Malik (el-Walid I), halifit gjashtë. Ai u emërua Musa ibn Nusair si një guvernator në Afrikë veriore. Gjatë udhëheqjen e Musa ibn Nusair, Afrikën Perëndimore mund të kontrollohet me përjashtim të Sabtah (Ceuta) i cili në atë kohë ishte nën sundimin bizantin. Kur islame është forca mund master perëndim të Andaluzi.
Bashkëpunimi Julian ofroi të ushtrisë muslimane që u drejtua pastaj nga Musa ibn Nusair mirë marrë. Pas marrjen e miratimit nga kalifi al-Walid unë, Musa ibn Nusair urdhëroi komandanti Tarik Abdul-Malik ibn-Nakha'i zhvillojë një eksplorim fillestar me 400 ushtarë me kalorësi 100 hyrë regjionin e Andaluzisë në 710 vjet. Në vitin 711, Musa ibn Nusair dërguar Tarik ibn Ziyad për të vazhduar pushtimin e Andaluzi, me njësitë më të mëdha. Kjo është hera e parë për Islamin për të hyrë në Andaluzi. Tarik ibn Ziyad udhëhoqi një ushtri që numëron përafërsisht 7000 (disa madje thonë se 12.000 njerëz Barbarian) për të pushtuar Andaluzi. Forcat Led zbarkoi në një kodër, e cila më vonë si immortalized emrin e "Jabar Tarik" ose Jibraltar.
Tarik ibn Ziyad mundi ushtrinë Mbreti Roderik është vrarë në luftimet. Fitorja ishte kapitale për ta pushtuar qytete të tjera të tilla si Kordoba, Archedonia, Malaga, Elvira dhe Toledo i cili është në qendër të Mbretërisë vizigot. Dëgjimi suksesin e forcave islamike, ibn Musa Nusair udhëhequr forcat islame në 712 vitet e kaluar, të cilët nuk kanë udhëtuar trupat rrugë Tarik. Musa ibn trupat Nusair po kalonte bregut perëndimor të gadishullit dhe arritën të pushtuar qytetet në rrugën e saj, duke përfshirë Seviljes dhe Merida. Musa ibn Nusair forcave u takua me trupat Tarik ibn Ziyad në qytetin e Toledos. Me bashkimin e dy ushtrive, që ata të kontrolluara për të zgjeruar zonën veri si Zaragosa, Teroofona, dhe Barcelona.
Pas përfundimit të dinastisë umajad, Andaluzi ishte ndarë në mbretëri të vogla, të quajtur nga Muluk termi në-Tawa'if (mbretërit e grupit), si Paraqitja e dinastive të vogla në lindje. Dinastive të vogla përfshijnë Abbad Fëmijët e Seviljes, Hud, Benu në Zaragosa, Bani Zun-Nunit në Toledo, Bani Ziri në Granada, dhe Mahmud Fëmijët në Kordoba dhe Malaga. Pas Muluk at-Tawa'if, vjen Almoravids në pushtet në 1090-1147, pastaj Almohads Dinastia në 1147-1232, dhe pastaj Bani Nasir Dinastia në 1232-1492.
Dinastia tretë i lartë për të bërë përparim në fusha të ndryshme të digës përjetuar një moshë të artë të shkencës dhe arriti të ngrejë institucionet arsimore të cilat më vonë pjellë shkencëtarëve të famshëm të famshëm.
Zhvillimi i shkencës përmes arabisht, andaluziane popullit musliman apo jo-muslimanët për të pranuar dhe për të mësuar arabisht. Si rezultat i cili u lind gjuhëtar Ibn Khuruf, Ibn el-Haxh, Ebu Hasan, Ibn Asfur, Ebu Hajjan el-Garnati, dhe Ibn Malikut, i cili përbëhet Alfiyah libër (Libri Arabisht gramatikë është rregulluar në formën e një mijë poezi ).
Great lindur filozofë që ishin në këtë periudhë përfshijnë Ibn Tufail (w.1185), i cili shkroi librin e Ibn ALB Yaqzan (libër filozofi e cila përmban një tregim në lidhje me një djalë që mbante një dre, filozofi e arsyes dhe shpalljes), Ibn Bajja (d. 1138) se në literaturë perëndimore dhe Avenpace i njohur si komentues mbi veprat e Aristotelit, ai ishte gjithashtu një fizikante dhe një ekspert të muzikës, puna e tij kryesisht Tadbir el-Mutawahhid. Pastaj ka edhe një figurë e madhe e Ibn Rushdi (1126-1198) i cili i dha përgjigje të sulmeve të al-Gazali në librin e tij-Tahafut në Tahafut, dhe komentoi mbi Talkhis Jami 'e Aristotelit. Për shkak të ndikimit të tyre të madh në Evropë erdhi një rrymë e filozofisë njihet si Averoisme.
Në fushën e fesë në Andaluzi lindur figura të tilla si: në fushën e interpretimit të Kur'anit të cilat Atiah dhe Ibn el-Kurtubi, këto dy metoda mufassir shkrim ne-Tabari, Tafsir al njohur si bi-Ma'sur. Në fushë ka disa ekspertë të hadithit si Ibn Waddah bin Abdul Barr, Ibn el-Kadi el-Jahja Laisi, Abdul-Baji Al Walid al-Walid ibn Abd al-Rushdi, dhe Ebu Asim i cili shkroi librin në -- Tuhfah. Në fushën e fikhut dolën disa shkencëtarë të njohur si Ebu Bekr el-Qutiyah, Ibn Hazm i cili shkroi librin e el-Muhalla dhe Ihkam fi el-Usul el-Ahkam, Munzir ibn Sa'id el-Balluti që kishin qenë gjyqtarë në sundimit të Abdurrahman III., dhe Ibn Rushdit në librin e tij të quajtur el-Mujtahid Bidayah. Në fushën e tasawwuf, Andaluzi ka figura të shquara si Muhyiddin Ibn Arabi, një sufi të shquar që të bëjë një shumë të gazetave, ndër të tjerët, el-futuhat numër Albana dhe karakterin e kësaj vahdat famshëm kuptoni formën.
Në lëmin e mjekësisë arrit gjithashtu kejayaanya Andaluzi. Cordoba është një nga aktivitet qendror mjekësore ka pjellë ilmuawan disa drejtues. Në mesin e shumë shërbime të shkencëtarëve për zhvillimin e shkencave mjekësore e Islamit Ibn Rushdi që prodhojnë punë e madhe Kitab al-fi Kulliyyat at-Tibb, një libër referimi për të përdorur shekuj në Evropë. Në fushën e mjekësisë të njohur emra të tillë si Ebu Xha'fer Ahmed ibn Muhamed el-Gafiqi me tij el-el Adawiyah-Mufradah dhe gjithashtu Ebu Jahja bin Zekiriain Awwam me punën e tij me titull el-Filahat.
Pra, shumë progres është arritur në Andaluzi sunduar nga Islami, nëse ai ishte nga intelekt dhe tërë fushën e aspekteve të saj. Ujitja dhe dhe kontributin e ujitjes të mëdha për prosperitetin e këtij daulah. Qytetit kopshte Kordoba dhe të pajisur me, pallatet, rrugët, xhami, biblioteka, zyra dhe të tjerët. Qyteti është një qytet i mrekullueshëm ez-Zehre, e ndërtuar nga Abd ar-Rahman III dhe qytetin e bukur te Granades dhe madhështore dhe ka el-Hambra një shumë të njohur rreth botës. Cordoba është gjithashtu i njohur për Universitetin e Kordoba. Universiteti ka një kompleks i madh dhe i mrekullueshëm ndërtuar nga el-Hakam III-II Abdurrahim.
Andaluzi nën sundimin musliman duke përparuar me shpejtësi dhe u bë qendër e shkencës në mënyrë që shkenca të bëhet një destinacion kërko në mesin e shekullit. Progresi është Faded gradualisht dhe në fund u zhduk. Mbetet relikt vetëm të kaluarën e lavdishme historike. Paraqitja e dinastive të vogla rezultoi në shpërbërjen e fuqisë së Islamit në Andaluzi. Ato luftuan njëri-tjetrin në garë edhe një dele nga një palë e tretë. Dinastive të vogla për të luftuar njëri-tjetrin, forcat e krishterë filluan të bashkohen për të pushtuar shtetit islamik në Andaluzi. Pushtetin politik të Islamit përfundoi në fund të shekullit të 15, shënoi me humbjen pas humbjes së perandorisë islame. Në vitin 1469 mbretëria e Ferdinandi i Aragonit dhe Izabela e mbretërisë Castillia bashkuar fuqi grevë nën autoritetin e dinastisë islamik në Granada Amharic njohur nga al-Hambra. Më 2 janar, 1492, kryeqytetin e Granadës në rrethim dhe pushtuan nga sundimtarët e krishterë.
Pas të krishterëve mbi Andaluzi, lëvizja filloi Kristianizimi dhe gjithë bashkësia e Andaluzi ishin të urdhëruar për të miratuar Krishterimit ose jashtë Andaluzi.
0 comments:
Post a Comment