Jika anda berminat mendapatkan kitab-kitab klasik
Hubungi Hp : 081345908543
email : dlords15@gmail.com

Saturday, September 12, 2009

ISLAM EN DIE ONTWIKKELING VAN ISLAMIC CULTURE

ISLAM EN DIE ONTWIKKELING VAN ISLAMIC CULTURE

INLEIDING
Van die vroeë Islamitiese tydperk het gewys Medina kultuur en beskawing word weerspieël in die wêreld van die politiek, ekonomie en tegnologie en ander. Islam in Medina tydperk het gelê die basiese waardes van die lewe filosofie is direk verskaf deur die profeet Mohammed wat die lewe van die Moslem-gemeenskappe sal raak in die wêreld met die Islamitiese beskawing en kultuur.
Die vooruitgang van die Islamitiese beskawing kan nie uit die ontwikkeling van die Islamitiese samelewings die bestaan van verskeie geskei kan word nie, en steeds in ooreenstemming met die dinamika van die wêreld op daardie stadium, die Moslem teenwoordigheid in die midde van die mense wat nog nie 'n sterk fondament nie nie en het geen houvas op die waardes van wysheid en diskresie, die Islam bied 'n nuwe paradigma om die wêreld aan die begin van die profetiese en' n belangrike bydrae tot die ontwikkeling van die wêreld beskawing en vooruitgang deur middel van die interpretasie van die stelling dat geïmpliseer word deur die media heelal so 'wat later gebruik bewyse om die hele mensdom wat oorgedra word deur die Islam deur die profeet Mohammed is' n die ware waarheid, en die argumente wat die Koran kan deur tegnologiese Vooruitgang en die ontwikkeling van die wêreld wetenskap bewys kan word.
Islamitiese beskawing in die begin van die tydperk van Medina, die Islamitiese Vereniging bekend is met dié tydperk van die beskawing, en begin Cultured. Beskawing begin met die regering stelsel wat gevorm is (politieke Islam) onder die beheer en die bevel van die Groot profeet Mohammed.
Verdere glorie dae van die Islam is dat wanneer die Kalief, die Kalief van die Moslems was baie sterk, woon in 'n welsyn van die samelewing in die ideale van die burgerlike samelewing wat ons huidige doel is geskep kalief tyd, veral tydens die Umayyad kalief. Vooruitgang van die Islamitiese beskawing en kultuur van die Islamitiese samelewings het baie ruim en gevarieerde, sodat die Islamitiese gemeenskap in dié tyd wat bekend staan as sy kulturele rykdom.
Die skrywer van die reis van die Islamitiese beskawing sal teenwoordig wees in die begin van die Kalifaat leierskap Rasyidah (eerste vier plek goewerneur) aan die Kalifaat van Bani Abbas, hierdie dae 'n baie groot bydrae tot die vooruitgang van die Islamitiese beskawing in die wêreld politiek, ekonomie en tegnologie .

A. Kalief RASYIDAH
• Adjunk ek (Sayyidina Abu Bakr)
Toe hy die teenwoordigheid van die almagtige God uitgedaag, as 'n politieke leier hy intestaat oor wie moet vervang hom as leier van die Islam nog nooit nadat hy gesterf het. Profeet Mohammed toevertrou aan Moslems om te bepaal wie in hul leier. 'N waardevolle les is voorsien van die profeet Mohammed na Moslems, dat die politieke amp is nie' n nalatenskap wat gived behoort aan familielede, maar dit is 'n groot mandaat om dit te doen met my hele hart en verkies moet word deur die mense self.
Na Prophet van die tydperk, die Moslems gelei deur die Kalief van Allah (Plaatsvervanger boodskapper) Sayyidina Abu Bakr, wat deur konsensus wat deur die mense van Medina op daardie oomblik verkies. In die ontwikkeling bekend as die Kalief Kalief van Allah alleen. Hy pligte voort as 'n godsdienstige leier en hoof van die regering. Daar is twee faktore wat onderliggend aan die verkiesing van Abu Bakr as die Kalief; (1) Leiers moet uit die Qoeraisj stam is gebaseer op 'n Hadith wat lui: "Leierskap is in die hande van die Qoeraisj". Groeiende openbare mening ten tyde van hierdie toestand is, (2) Abu Bakr was die mense van die Islam, wat baie deugde het, en een van die eerste bekeerlinge tot Islam, het hy figure wat saam met die profeet geëmigreer, en wanneer die profeet sy verskoning soos Priesters benoem , en hy was van die edele geboorte, intelligente en edel.
Tydens die leierskap van die Kalief Abu Bakr fooi wat is 'n baie kort, hy gekonfronteer word met territoriale kwessies, baie van die Moslem-afvallige (uit van die Islam) en die aantal mense wat beweer te wees profeet. Daarbenewens doen die Arabiese stamme tot die verwerping van sy leierskap en wil te onderwerp aan die regering van Medina nie. Die stamme is die veronderstelling dat die ooreenkoms het die profeet Mohammed sal eindig wanneer die profeet gesterf het, is dit 'n oorsaak wat hulle nie wil luister na die Kalief Abu Bakr. Want dit kan gevaarlik wees opposisie van godsdiens en die regering, aan die Kalief Abu Bakr neem agterskip die optrede teen hierdie stamme, sodat Riddah Oorlog (die oorlog teen afvalligheid) word die laaste alternatief wat geneem moet word, as 'n poging om stabiliteit in stand te hou bestuur .
Regering centralisme toegepas word wanneer die regering is nog steeds van toepassing is wanneer die boodskapper van die Kalief Abu Bakr aan die mag, waar die wetgewende, uitvoerende en regbank onder die gesag van die Kalief. Die patroon is altyd toegepas beraadslaging het hy ook nog steeds uitgevoer word deur die regering van hierdie Kalief, het hy altyd naam gemaak met sy vriende te beraadslagings op Crucial Issues in verband met godsdiens en die regering.
Hoewel die eerste fase van Abu Bakr bestuur van die chaos, het hy nog steeds streef na die uitbreiding van die Profeet van Islam na die Siriese streek. Politieke stappe wat deur die Abu Bakr het getoon sendeling Zeal en die uitbreiding van die Islamitiese heerskappy is 'n baie strategiese en positiewe impak op die regering op daardie stadium,' n interpretasie wat ontstaan is redelik sterk Islamitiese magte en die vyand van die Islam het begin om Vrees en Trembling teen die Islam . En dit is die oordrag van die interne probleme wat plaasgevind het op daardie stadium.
Na 'n klinkende oorwinning in die eerste fase van die aanval. Later, na Abu Bakr uit te brei die gebied buite die Arabiese Skiereiland. Die hoof doel is die toestand waarin die grense wat direk met die Islamitiese grondgebied van Irak en Sirië. Uitbreiding van Irak gelei deur Khalid ibn al-Walid, en Sirië, gelei deur drie Bevelvoerders van Arm bin Ash, ibn Yazid Abu Sufyan, Syurahbil bin Hasanah. Bevelvoerder van die troepe onder die leierskap van Khalid ibn al-Walid al-kan meester Hirah in die 634 jaar. Intussen het die Islamitiese magte wat moeite het om Sirië, omdat die Bisantynse leër in die hoeveelheid meer as die Islamitiese Army en het 'n volledige wapen. Abu Bakr bestelde Sennott help om die Moslems in Sirië, en uiteindelik die oorlog is deur Islamitiese magte gewen. Maar die oorwinning kan nie deur Sayyidina Abu Bakr getuie wees, want hy het siek geword en gesterf het in die 634.
Bykomend tot die plaaslike uitbreiding pogings Abu Bakr het ook bygedra tot die ontwikkeling van die Islamitiese beskawing in die volgende tydperk, onder andere;
1. Skole Versamel die Koran. Hierdie versameling is die idee van 'Umar ibn Khatab, hy is van mening dat dit gedoen moet word, omdat baie van die Koran Hafiz, wat tydens die oorlog. Abu Bakr en dit goedkeur, en Zaid ibn Thabit is opgedra is om te werk aan die versamel openbaring.
2. Baitul Maal te vorm instellings, wat daarop gemik is om die voordeel van die Moslem-gemeenskap, wat bestuur word deur Abu Ubaidah
3. Stigting van Regterlike Instituut, gelei deur Sayyidina Umar ibn Khatab
4. Voorbereiding van kandidate volgende kalief, in die hoop nie geleenthede verdeeldheid tussen Moslems gebeur nie.

Abu Bakr se bewind is kort Relatief wat daarin geslaag om die uitdagings te oorkom in die nuwe land gegroei Medina, en ook voorberei het die weg gebaan vir die ontwikkeling en uitbreiding van Islam is buite die Arabiese skiereiland.

• Adjunk II (Sayyidina Umar ibn Khatab)
Abu Bakr sick geraadpleeg wanneer met die vriende en opgewek Umar ibn Khatab soos 'n plaasvervanger vir die volgende kalief.
Die pad wat reeds geneem deur die eerste Kalief voortgesit en ontwikkel word deur Umar bin Khatab, en die 635-jaar golf van groei tot stand te bring met die ineenstorting van Aram (Syria) is onder Islamitiese heerskappy. Deur die gebruik van Sirië as 'n basis, die uitbreiding voortgesit in Egipte (onderwerp na die jaar 641), Persies en Mosul. Ten tyde van die Umar, die Islamitiese grondgebied, met inbegrip van die Arabiese Skiereiland, Palestina, Sirië, die meeste van Persië en Egipte.
Om te kompenseer vir so 'n vlaag van snelle uitbreiding, Umar het die staat die administratiewe hervorming deur die aanvaarding van die administratiewe stelsels van lande soos die persies ontwikkel. Administratief verdeel in agt provinsies van die streek; Mekka, Medina, Sirië, Skiereiland, Basra, Koefa, Palestina en Egipte. In lyn met die administratiewe ontwikkeling, dan is gestig verskeie departemente soos nodig geag word, en die betaling van salarisse van staatsamptenare en belasting begin gedissiplineerde, die polisie en die departement ook gevorm te handhaaf sekuriteit en stabiliteit. Openbare Werke Departement was ook gevestig is, het hy ook vervalste munt, en die skepping van Hijra.
Umar bin Khatab sterf in die jaar 644 is deur 'n slaaf van die Persiese gedood met die naam Abu Lu'lu'ah. In teenstelling met Abu Bakr onmiddellik bepaal sy opvolger, Umar benoem as ses mense aan vriend en kies een van hulle bermusyawah geword kalief. En in die gesprek tussen vriende wat Zabala is verkies as die derde Kalief, ná die kompetisie met Sayyidina Ali ibn Abi Talib.

• Adjunk III (Sayyidina 'Mangaung ibn Affan)
Mangaung geword kalief vir 12 jaar, die laaste fase van sy bewind kom Teleurstelling en gevoelens van gelukkig wees vir die toepassing van die bestuur patrone. Probleme wat mag Staan op as gevolg van die verskillende stelsels van die regering met die vorige Kalief, Zabala is te sag en baie van die families wat beklee belangrike posisies van die regering, wat aanleiding gee tot die aanname dat David was 'n pop familie.
In die bewind van Zabala stop die Islamitiese uitbreiding in die omgewing van Armenië, Tunisië, Ciprus, Rhodes en die oorblywende deel van die Persiese.
Usman dienste, het hy die Adjunk Force is 'n verbetering van die Koran wat gemaak is tydens die regering van Abu Bakr. Behalwe Zabala ook paaie, brûe, moskees te bou en uit te brei die Medina moskee.
Zabala Died in die jaar 655, het hy gedood is deur die Rebelle wat nie tevrede is nie die regering Mangaung ibn Affan. Na hierdie dramatiese gebeure, die Moslem-gemeenskap gesê Ali ibn Abi Talib as die Kalief.

• Adjunk-IV (Ali ibn Abi Talib)
Tydperk Kalief Ali ibn Abi Talib, die stabiliteit van die regering is altyd gekenmerk deur onrus en die opposisie, beide interne en eksterne van die Islam. Besig met die "warm stoel" Kalifaat, hy bestuur aangewys deur Parker ibn Affan, het hy menggap dat die onrus as gevolg van nalatigheid en 'n gebrek aan hul vermoë om' n lei die hand gewys. Ali het ook terug van die land wat aangebied was vroeër kalief, vir die voordeel van die staat, en re-introduction 'n stelsel van belasting verspreiding.
Nie lang later, het die interne woelinge van die brand van die Islam homself, Ali ibn Abi Talib, staar 'n rebellie Talha, ZUBAIR en Aisha. This revolt was based on dissatisfaction Talha, Zubair and Aisha Ali's decision not to punish the murderers' Uthman ibn Affan. Na Ali se pogings om die vreedsame middele misluk, oorlog was onvermydelik. Oorlog bekend staan as die oorlog van Jamal (kameel), want ten tye van die oorlog was Aisha ry 'n kameel met' n verskriklike brande. Hierdie oorlog is deur Ali ibn Abi Talib, Talha ZUBAIR en Aisha het gewen gedood en gevang en terug na Medina gestuur.
Op dieselfde tyd, die beleid wat uitgereik is deur Ali se Gouverneurs lei verloor sy krag van weerstand. Weerstand gelei het hulle by Oelh Goewerneur van Damaskus, Muawwiyah. Na die oorlog geëindig met die oorwinning Jamal Ali, sy leër met hulle verhuis na Damaskus. Ali ontmoeting met weermag troepe Mu'awwiyah in Shiffin gebied, en die geveg het plaasgevind tussen Ali en Mu'awwiyah bekend as Shiffin Oorlog. Hierdie oorlog is beëindig met die vrede ooreenkomste. Maar hierdie vrede ooreenkoms het die probleem op te los nie soos verwag Ali ibn Abi Talib, en selfs lei tot die derde groep Khawarij (die mense wat uitgekom het van Ali se leër geledere omdat hulle dit nie eens met 'n vredesverdrag met Mu'awwiyah nie). Natuurlik, hierdie situasie is nadelig Ali, sy leër gegroei swakker sedert die steek gelaat deur sy volgelinge, terwyl dit Mu'awwiyah krag toegeneem het. Krag van die Islam in daardie tyd was in drie kekuatn poitik, ondersteuners van Ali se eerste, en Khawarij Mu'awwiyah verdeel. En op die 20ste van die Ramadan 40 AH, Ali vermoor is deur een van die lede Khawarij.
Na die dood van Ali ibn Abi Talib, kekhalifaan deur sy seun gehou. Hasan se verswakte politieke standpunt is 'n rede het hy vrede gemaak het. Hierdie ooreenkoms kan verenig, die Moslems terug in die politieke leierskap, onder Mu'awwiyah ibn Abi Sufyan. Hierdie ooreenkoms is ook die einde van die eerste vier plek goewerneur, met die begin van die Umayyads en die lewering van 'n nuwe Islamitiese politieke geskiedenis.

B. Umayyads dinastie
Deliberatie en die demokratiese stelsel wat deur die Kalief Rasyidah vervang deur die monarchaal stelsel beheer word deur Mu'awwiyah ibn Abi Sufyan. Selfs al het hy menebut homself as die Kalief van Allah, in die sin van die Kalief aangestel deur God direk. En dit Mu'awwiyah Islamitiese samelewing verander het in die politieke wêreld deur middel van hul werk as 'n kalief, word hy bevestig vir die hele gemeenskap om getrou te wees aan sy seun Yazid. Die ontwikkeling van die politieke beskawing van die Islam en die paradigma van Islamitiese politieke en demokratiese beraadslaging berazaskan het begin vervaag en te verander.
Umayyad krag was ongeveer 90 jaar. Aanvanklike kapitaal gesentreerd in Medina verskuif na Damaskus. Groot Kalief en bygedra het tot die dinastie wat Mu'awwiyah ibn Abi Sufyan, Abdul Malik ibn Mostafa, Walid Bin Abdul Malik, Umar ibn Abdul Aziz ibn Abdul Malik en Hashim.
In die bewind van hierdie dinastie, wat tot stilstand kom in Rasyidah Khilafah regering eksapansi hervat. Uitbreiding sal my detail volgens 'n leidende dinastie kalief
A. Ouderdom Mu'awwiyah Tunisië plaaslike beheer, Khurasan, Afganistan, Kaboel. Selfs die donkerblou na aanval die Bisantynse hoofstad, Konstantinopel.
B. Abdul Malik voortgesette uitbreiding in die oostelike streek en kan bemeester Balkh, Bukhara, Khawarizm, Ferghana en Samarkhand.
C. Walid massiewe uitbreiding na die weste te hou en te beheer al-Jazair, Marokko, Spanje, Sevilla, Elvira, Toledo.
Behalwe die uitbreiding van streek, hierdie dinastie het ook bygedra tot die ontwikkeling van verskeie gebiede, waaronder: poskantore, militêre dissipline, drukwerk munt, en die hervorming van die regering bestuur.
Die verwoesting wat veroorsaak word deur die Umayyad plek goewerneur van die laasgenoemde het nie gedink oor die mense, swak en slegte Waardes en gewijd aan die luukse nie. Dit is die gevolg van die sterkte en ondersteuning vir hierdie regering en uiteindelik verminder na 750 jaar van Banu Umayyad verdryf Abbas daulah geallieerde met Abu Moslem-al-Khorasani.

D. Dinastie Bani ABBAS
Daula Abbasi genoem vir aangesien die stigter en leier van hierdie dinastie is afkomstig van die afstammelinge van Bani Abbas., Mohammed se oom. Die stigter van hierdie dinastie was Abbas, so-Saffah. En die goue eeu van die Islam lê in die krag van hierdie dinastie.
Geskiedenis daulah oorgang van mag van die Umayyad om die Abbasid daulah Hashim het begin toe die Islam vereis dat die mag in hulle hande omdat hulle die profeet Mohammed se familie in die buurt. Die vraag was eintlik 'n lang tyd, maar dit was' n beweging wanneer die Umayyad dinastie na die troon deur geklop Ali Bin Abi Talib en word harde afstammelinge van Hashim.
Propaganda is net begin gebeur wanneer Umar bin Abdul Aziz (717-720) die Bani, Umayyad kalief geword het. Stabiliteit van die staat en regering stelsel het goed gewerk, welsyn en geregtigheid, sodat eweredig teen daulah-en sy mense. vermelde geruststelling dat geaktiveer Bani Abbas begin beweging uit gebied Al Humaymah's wat op daardie stadium 'n ascetisch gelei word deur die naam van Abdullah bin Moes, wat deur sy seun opgevolg met die naam muhammad die groeiende beweging te ondermyn die gesag van die Umayyad dinastie op daardie oomblik. Hy menetpakan drie streke die sentrum te wees van die beweging; (1) al-Humaymah van die sentrum van die beplanning en organisasie, (2) van Koefa as 'n skakeling; en (3) van Khorasan as' n praktiese doeleindes sentrum.
Na die dood van Mohammed is deur sy seun vernoem Ibrahim al-Imam, wat geopper 'n Warlord wat dapper is afkomstig van Khurasan wat vernoem Abu Moslem Khorasani daarin geslaag. Abu Moslem van Khorasan gewen en die oorwinning gevolg deur 'n oorwinning, en uiteindelik Ibrahim al-Imam was deur daulah Umayyad in hegtenis geneem en van gevangenisse tot die dood. Na dit was deur sy broer, Ibrahim vervang genoem Abu Abbas, wat onder leiding van die stryd tussen die weermag en Bani Umayyads Abbas, in gebiede naby die Zab-rivier. In die stryd van die Banu Annas oorwinning en voortgaan om Sirië en van daar na die oorwinning verdien word deur die oorwinning in die laer van Bani Abbas.
In die jaar. 132 T / 750 man staan met die eerste dinastie van Abbasiedenkaliefen is 'Abu Abbas al-Saffah. dynastie duur lank genoeg is, totdat die jaar 656 AH / 1258 nC wat gebaseer is op die politieke en maatskaplike verandering en die kultuur van dieselfde patroon van die administrasie.
Hoewel was die eerste kalief Abu Moes, hy het net gelei deur 'n Relatief baie kort tyd net oor vier jaar. Hierdie daulah dan opgevolg deur Abu Ja'far al-Mansyur, hy wat met al sy krag teen sy teenstanders van die Umayyads, en Syia'ah Khawarij wat voel uitgesluit van die Abbasid regering. Om te verseker hulle gesag as die persoon wat beskou word as die skade aan die land in stabilits skop weg van hierdie dynastieën. Homself en sy oom Abu Moslem Khorasani in die wet tot die dood, om te verseker sy posisie van die kompetisie.
Interne bestuur tot voordeel van die hoofstad was om Bagdad verhuis in 767, en vorm die uitvoerende en geregtelike instellings. In die uitvoerende tak wat hy opgetel sorng vizier (predikant) as die koördineerder van die departement, het hy ook vasgestel die instelling van die protokol staat, sekretaris van die staat, die polisie en vervolg die gewapende magte. Hy Abdur Rahman aangedui as 'n oordeel oor die stand regbank. Post lessenaar bestaan sedert die tyd van die Umayyad dinastie voortgesit met die bykomende taak, maar bepaal ook die pad na die brief as 'n middel van die inligting vir alle plaaslike owerheid gebiede, sodat die staat bestuur funksioneer. Die post lessenaar van direkteure het ook gedien om die verslag van die aktiwiteite van die plaaslike bestuur aan die Kalief.
Departement vizier vir ongeveer 50 jaar in Baramakih of beheer word deur Marmaki, 'n familie wat kom uit Balkh, Persië (Iran). Die eerste vizier is Hasan Bin Balkh, wat deur sy seun vernoem Yahya Bin Khalid daarin geslaag. Laasgenoemde ook sy jong seun was 'n vizier, terwyl haar ander seun-Fadhli bin Yahya het die Goewerneur van Wes-Persië en Khorasan. Gedurende hierdie tydperk die staat administratiewe aangeleenthede meer word hanteer deur die familie se persies. Familie item van nie-Arabiere in die regering van Bani Abbas, is 'n Onderskeidende elemente van die vorige dinastie tot die Arabiese-georiënteerd.
Kalief is ook probeer om weer te verower die gebiede wat voorheen vry hulself en om vas te stel die veiligheid in die grens gebied. Onder sy pogings is in Asië citadel, Malita stad, streek Sicilia Coppadicia en 758-765 vir die jaar, die noordelike leër oor die Taurus berge en benader die Bosporus Straits, en die vrede met die keiser Wrobluskie V. Tydens die wapenstilstand (578-765 ), Bisantynse betaal jaarlikse hulde. Troepe ook die gesig gestaar Khazar Turkse leër in die Kaukasus, Daylami in die Caspian Sea, in ander dele van Turkye en Indië orksus.
Adjunkte in die tyd van die konsep verander het, het hy gesê: "Ek was die krag van God op aarde" wat daarop dui dat die adjunk-is nie van die menslike keuse, maar 'n mandaat van die Here, net soos die Kalief Rasyidin tyd. En die naam van sy meer gewilde titels uit hul oorspronklike name. Goue piek Daula gebou deur Abu Ja'far Abbas al-Mansyur, en is deur die volgende sewe geslagte uit die tyd van die Kalief Mahdi daarin geslaag om die Kalief al-Wasiq. En begin hierdie dinastie gewildheid is in die tyd van die Kalief Harun al-Rashid en sy seun al-Ma'mun.
Sodoende die vooruitgang van die Islamitiese beskawing, veral in die politiek en kultuur ooit deur die Moslem regering vervuld in die klassieke tydperk, iets is wat nie vooruitgang op die oomblik Ongekend. Die goue ouderdom, heerlikheid, glorie vervuld deur die politieke vooruitgang gaan hand aan hand met die vooruitgang van die beskawing en kultuur. Die hoogte Moslem dinastieë veral die goue tydperk plaasvind in die eerste Abbasid periode, en die periodes van die daling in die daaropvolgende periodes.

E. SLUITINGSDATUM
Die vooruitgang van die beskawing en die Islamitiese kultuur het nog ooit vervuld in die klassieke tydperk is 'n waardevolle nalatenskap vir die volgende generasie van die Islam, hoe om die waardes van die Islamitiese kultuur en beskawing transformeer in alle aspekte van die lewe. Moenie toelaat dat die historiese waarde is dit net vergeet word, 'n groot generasie is die generasie wat dit respekteer die geskiedenis nie.
Moorse beskawing is iets waar moet wees gegrawe en geleer het, en ons moet formuleer die konsep van 'n regering stelsel in ooreenstemming met die beskawing en ons kultuur vandag. En het 'n pionier' n verandering en begin met 'n Moslem verkeer, kan Islamitiese bewegings van Ons en gesinne begin word. Socialize godsdiens, nie net deur middel van die media-propaganda Draad mondelings of skriftelik, maar hierdie Draad missie is ook deel van 'n begin van' n nuwe beskawing, om te lewe in die wette van Islam.
Sommige van die syfers hierbo, mag 'n verwysing en ons standaard van lewe op, al was dit net die generasies van Moslems geloop het in' n totaal van Islam dit is nie iets wat onmoontlik is as ons sal weer bymekaar kom, die goue dae en heerlikheid van die Islam.
In die gees van die Islam, ons laat maak geskiedenis as 'n maatstaf en barometer vir die sukses van die Islam vandag, het die geskiedenis bewys dat ons met die kollektiewe krag van die Moslems kon vernietig, niemand. Moslem herbou van die verwoesting begin van Ons, uit die klein dingetjies right now.

0 comments:

Free Website Hosting
Join Vinefire!

  © Islamic Ways Psi by Journey To Heaven 2008

Back to TOP