Jika anda berminat mendapatkan kitab-kitab klasik
Hubungi Hp : 081345908543
email : dlords15@gmail.com

Saturday, September 12, 2009

ISLAMI DHE ZHVILLIMI I KULTURËS ISLAMIC

ISLAMI DHE ZHVILLIMI I KULTURËS ISLAMIC

HYRJE
Nga periudha e hershme islame kanë treguar kulturë Medinë dhe qytetërimit janë pasqyruar në botën e politikës, ekonomisë dhe të teknologjisë dhe të tjerët. Islami në periudhën e Medinës ka vendosur vlera themelore e filozofisë së jetës është dorëzuar direkt nga profeti Muhamed i cili do të ndikojë në jetën e komuniteteve myslimane në botë me qytetërimit islam dhe kulturës.
Përparimin e qytetërimit islamik nuk mund të ndahet nga zhvillimi i shoqërive islame ekzistencën e shumëfishtë, dhe në rritje në përputhje me dinamikën e botës në atë kohë, prania islame në mes të njerëzve që nuk kanë një bazë të fortë dhe nuk ka mbajtur mbi vlerat e urtësi dhe maturi, Islami siguron një model të ri për botën në fillim të profetike dhe një kontribut të madh në zhvillimin e qytetërimit botëror dhe progresit përmes interpretimit të propozim që nënkuptohet nga universi media që më vonë përdoret si dëshmi për gjithë njerëzimin që ju është dhënë nga Islami nëpërmjet profetit Muhamed është një e vërtetë të vërtetën, dhe argumentet që Kur'ani mund të provohet nga Përparimet teknologjike dhe zhvillimin e shkencës botërore.
Qytetërimit islam në fillim të periudhës së Medinës, Shoqëria Islame janë të njohur me atë periudhë të qytetërimit, dhe filloi të kulturuar. Civilization filloi me sistemin e qeverisë që është formuar (Islami politik) nën kontrollin dhe komandën e Profetit Muhamed e Madhe.
Ditë të mëtejshme për lavdi të Islamit është se kur kalifi, kalifi i muslimanëve u bë shumë e fortë, që jetojnë në një shoqëri të mirëqenies në idealet e shoqërisë civile që është qëllimi ynë i tanishëm është krijuar kalifi kohë, veçanërisht gjatë kalifit umajad. Përparimin e qytetërimit islam dhe kulturës së shoqërive islame ka shumë të gjerë dhe të ndryshme, në mënyrë që komuniteti islamik në atë kohë të njohur si pasurinë e saj kulturore.
Autori do të paraqesë udhëtimin e qytetërimit islam në fillim të udhëheqjes Rasyidah kalifatit (katër kalifëve të parë) në Kalifatin e Banit Abaz, këto ditë të japë një kontribut shumë të madh në avancimin e qytetërimit islam në botë politikë, ekonomi dhe teknologji .

A. Kalifi RASYIDAH
• Zv / I (Sayyidina Abu Bakr)
Kur ai u përball me Prania e Zoti i Plotfuqishëm, si një udhëheqës politik ai nuk intestate se kush duhet të zëvendësojë atë si udhëheqës i Islamit, pasi ai vdiq. Profeti Muhamed besuar myslimanët për të përcaktuar që të bëhet lideri i tyre. Një mësim me vlerë i është dhënë Profetit Muhamed për të muslimanëve, se zyra politike nuk është një trashëgimi që duhet gived të afërmit, por ajo është një mandat i madh të bëjë me gjithë zemrën time dhe të zgjedhur nga vetë njerëzit.
Pas periudhës së Profetit, muslimanët e udhëhequr nga halifi i All-llahut (Substitute dërguarin) Sayyidina Abu Bakr, i cili u zgjodh me konsensus nga populli i Medinës në atë kohë. Me zhvillimin e njohur si kalifi Kalifi i vetëm All-llahut. Ai vazhdoi detyrat si një udhëheqës fetar dhe kreu i qeverisë. Ka dy faktorë që rri zgjedhja e Abu Bakr si kalifi; (1) Udhëheqësit duhet të jetë nga fisi Kurejsh është i bazuar në një hadith që thotë: "Udhëheqja është në duart e Kurejshitëve". Në rritje të opinionit publik në kohën e këtij kushti, (2) Abu Bakr ishte i popullit të Islamit i cili ka shumë virtyte, dhe në mesin e konvertuarve të parë në Islam, ai shifrat që shoqërojnë Pejgamberin emigruar, dhe kur Profetin e tij të caktuar si justifikim klerikëve , dhe ai ishte i lindjes fisnike, inteligjente dhe fisnik.
Gjatë udhëheqjes së kalifit Abu Bakr tarifë që është shumë e shkurtër, ai është i ballafaquar me çështje territoriale, shumë e femohues muslimane (nga e Islamit) dhe numrin e njerëzve që pretendojnë të jenë Pejgamberit. Përveç kësaj, fiseve arabe për të refuzimit të drejtimit të tij dhe nuk duan që t'i nënshtrohen qeverisë së Medinës. Fiset janë duke supozuar se marrëveshja e bëri profeti Muhamed do të përfundojë kur Profeti vdiq, kjo është një arsye ata nuk duan të binden Kalifit Ebu Bekr. Për shkak se opozita mund të jetë e rrezikshme për fenë dhe qeverisë, kalifi Ebu Bekrit për të ndërmarrë veprim të ashpër kundër këtyre fiseve, në mënyrë që Riddah War (braktisje të luftës kundër) të bëhet alternativa e fundit që duhet të merren, si një përpjekje për ruajtjen e stabilitetit në qeverisje .
Qeveria centralizmi aplikuar kur qeveria ka aplikuar ende kur i Dërguari i kalifit Abu Bakr në fuqi, ku të ekzekutivit legjislativit dhe gjyqësorit nën autoritetin e kalifit. Modeli është zbatuar gjithmonë reflektimit ai mban gjithashtu ende nga qeveria e këtij Kalifit, ai gjithmonë bërë miqtë e tij në debatet mbi tema të rëndësishme lidhur me fenë dhe qeverisë.
Edhe pse faza e parë e qeverisjes së Ebu Bekrit i kaosit, ai ende vazhdon aspiratën për të zgjeruar Profeti i Islamit në rajon sirian. Ndikim hapat politike qe u moren nga Ebu Bekr treguan zell misionar dhe zgjerimin e shtetit islam është shumë strategjik dhe pozitiv mbi qeverinë në atë kohë, një interpretim që del forcave është shumë e fortë islame dhe armik i Islamit filloi në frikë dhe dridhje kundër Islamit . Dhe kjo është transferimi i problemeve të brendshme që ndodhën në atë kohë.
Pas një fitore oshëtimë në fazën e parë të sulmit. Më vonë, Abu Bakr të zgjerojë zonën jashtë Gadishullit Arabik. Objektivi kryesor është shteti që kufij direkt me territorin islamik të Irakut dhe të Sirisë. Shtrirja e Irakut të udhëhequr nga Khalid ibn al-Walid, dhe Siria, të udhëhequr nga tre komandantët e bin Arm Ash, Yazid ibn Ebu Sufjani, Syurahbil bin Hasanah. Komandanti i trupave nën udhëheqjen e Khalid ibn al-Walid el-master mund Hirah në 634 vjet. Ndërkohë, forcat islame të cilët kanë vështirësi në Siri, për shkak se ushtria bizantine në sasi më shumë se ushtria islame dhe ka një armë të plotë. Khalid Abu Bakr urdhëroi për të ndihmuar muslimanët në Siri, dhe përfundimisht lufta u fitua nga forcat islame. Por fitorja nuk mund të dëshmuar nga Sayyidina Abu Bakr, sepse ai ra i sëmurë dhe vdiq në vitin 634.
Përveç përpjekjeve rajonale zgjerimin e Abu Bakr kontribuar edhe në zhvillimin e qytetërimit islam në periudhën e ardhshme, midis të tjerëve;
1. Shkollat Mbledhja e Kuranit. Ky koleksion është ideja e 'Umer ibn Khatab, ai konsideron se kjo duhet të jetë bërë për shkak se shumë nga Hafiz Kur'ani i cili vdiq gjatë luftës. Abu Bakr dhe miratojnë atë, dhe Zejd ibn Thabit ishte caktuar të punojë në grumbullimin e shpalljes.
2. Baitul Maal për të formuar institucione, i cili synon për të mirën e komunitetit musliman e cila menaxhohet nga Ebu Ubaidah
3. Krijimin e Institutit Gjyqësor, të udhëhequr nga Sayyidina ibn Umeri Khatab
4. Përgatitja e kandidatëve kalifi tjetër, në shpresë nuk do të ndodhë mundësi ndarje mes muslimanëve.

Abu Bakr të mbretërojë ishte relativisht i shkurtër i cili arriti të tejkaluar sfidat në vendin e ri u rrit Medinës, dhe gjithashtu ka përgatitur rrugën për zhvillimin dhe zgjerimin e Islamit jashtë gadishullit Arabik.

• Zv / II (Sayyidina Umer ibn Khatab)
Abu Bakr konsultuar kur sëmurë me miqtë dhe ngriti Umer ibn Khatab si një zëvendësim për kalifit të ardhshëm.
Rruga e marra tashmë nga halifi i parë e vazhdueshme dhe të zhvilluara nga Umer bin Khatab, dhe 635-vjeçare të valë zgjerimi realizua me shembjen e Sirisë (Siria), nën sundimin islamik. Duke përdorur Sirinë si një bazë, zgjerimi i vazhdueshëm në Egjipt (subjekt i vitit 641), persisht dhe Mosul. Në kohën e Umerit, territorin islamik, duke përfshirë Gadishullin Arabik, Palestina, Siria, shumica e të Persisë dhe Egjiptit.
Për të kompensuar për të tillë një valë të zgjerimit të shpejtë, Umeri bëri edhe reformën e shtetit administrative nga miratimin e sistemeve administrative të vendeve të tilla si Persian zhvilluar. Administrativisht ndahet në tetë krahina e rajonit; Meka, Medina, Siri, gadishullin, Basra, Kufa, Palestinës dhe Egjiptit. Në përputhje me zhvillimin e administrative, e themeluar pas disa departamente si konsiderohet e nevojshme, dhe pagesa e rrogave të zyrtarëve të qeverisë dhe filloi të disiplinuar të taksave, dhe departamentit të policisë formuar edhe për ruajtjen e sigurisë dhe stabilitetit. Departamenti i Punëve Publike u krijua gjithashtu, ai edhe monedha të fallsifikuara, dhe krijimin e Hixhretit.
Umer bin Khatab vdiq në vitin 644 u vranë nga një skllav persian i quajtur Ebu Lu'lu'ah. Ndryshe nga Abu Bakr menjëherë të përcaktojë pasardhësin e tij, Umeri caktuar gjashtë vetë për të bermusyawah mik dhe përzgjidh njërin prej tyre mbetën të halifit. Dhe në diskutim mes miqve që Usman u zgjodh halifi i tretë, pas konkurrojnë me Ali ibn Ebi Talibi Sayyidina.

Ibn Uthmani • Zëvendësministri i III-të (Sayyidina 'Affan)
Uthmani u bë halifi për 12 vjet, në fazën e fundit të sundimit të tij vjen nga zhgënjimi dhe ndjenjat e të qënit i lumtur për aplikimin e modeleve të qeverisjes. Problemet që mund të lindin për shkak të sistemeve të ndryshme të qeverisë me Kalifit e mëparshme, Usman ishte shumë i butë dhe shumë nga familjet që zënë poste të rëndësishme të qeverisë, që kanë shkaktuar supozimin se Usman ishte një familje kukull.
Në sundimit të Usman ndaluar zgjerimin islamik në rajonin e Armenisë, Tunizia, Qipros, Rodosit dhe pjesa e mbetur e persiane.
Shërbime Usman kur ai u bë Zëvendës Forca është duke u përmirësuar Kur'an që janë bërë gjatë qeverisjes së Abu Bakr. Përveç kësaj Usman edhe ndërtimin e rrugëve, urave, xhamive, dhe zgjerimin e xhamisë së Medinës.
Usman vdiq në vitin 655, ai u vra nga rebelët të cilët nuk janë të kënaqur qeveria Uthman ibn Affan. Pas këtyre ngjarjeve tragjike, komuniteti islamik theksoi Ali ibn Ebi Talibi si halif.

• Zv / IV (Ali ibn Ebi Talibi)
Periudha Kalifi Ali ibn Ebi Talibi, stabilitetin e qeverisë është shënuar gjithmonë nga trazira dhe opozitës, ashtu edhe e brendshme dhe të jashtme të Islamit. Duke zënë vendin e "nxehtë" Kalifati, ai hodhi poshtë Transmetimeve emëruar nga Uthman Ibn Affan, ai menggap se trazirat për shkak të neglizhencës dhe mungesa e aftësisë së tyre për t'u bërë një plumbi. Ali gjithashtu mori përsëri tokat që ishin paraqitur më parë kalifi, për të mirën e shtetit, dhe ri-futi një sistem të shpërndarjes të taksave.
Jo shumë kohë më vonë, trazirat e brendshme të djegies së Islamit në vetvete, Ali ibn Ebi Talibi, Talha u përballur me një rebelim, Zubair dhe Aisha. Kjo revoltë është bazuar në pakënaqësi Talha, Zubair dhe vendimi Aisha Aliut për të mos ndëshkojë ibn Uthmani vrasësit 'Affan. Pas përpjekjeve të Aliut për të gjetur mjete paqësore dështuan, lufta ishte e pashmangshme. Lufta e njohur si Lufta e Jamal (deve), sepse në kohën e luftës ishte Aisha hipur një deve me një djegie të tmerrshme. Kjo luftë u fitua nga Ali ibn Ebi Talibi, Talha Zubair dhe Aisha vrarë dhe kapur dhe ka kthyer në Medinë.
Në të njëjtën kohë, politikat e lëshuar nga Transmetimeve Aliut shkak të humbasin fuqinë e tij të rezistencës. Rezistenca e udhëhequr ata në Oelh Guvernatori i Damaskut, Muawwiyah. Pas përfundimit të luftës me Ali fitore Jamal, ushtria e tij u zhvendos në Damask. Ali u takua me trupat e ushtrisë Mu'awwiyah në zonën Shiffin, dhe beteja u zhvillua në mes të Aliut dhe Mu'awwiyah njohur si Lufta e Shiffin. Kjo luftë përfundoi me marrëveshjet e paqes. Por kjo marrëveshje e paqes nuk ka të zgjidhur çështjen e siç pritet Ali ibn Ebi Talibi, dhe madje mund të çojë në grupin e tretë Kavarixhëve (populli i cili erdhi nga radhët e ushtrisë Aliut, sepse ata nuk pajtohen me një traktat paqeje me Mu'awwiyah). Sigurisht, kjo situatë është e dëmshme, Ali, ushtria e tij u rrit e dobët që të braktisur nga pasuesit e tij, ndërsa është rritur forca Mu'awwiyah. Fuqia e Islamit në atë kohë ishte ndarë në tre poitik kekuatn, mbështetësit e parë të Aliut, Mu'awwiyah dhe Kavarixhëve. Dhe më pas hixhretit 20 të Ramazanit 40, Aliu ishte vrarë nga një prej anëtarëve të Kavarixhëve.
Pas vdekjes së Ali ibn Ebi Talibi, kekhalifaan mbajtur nga djali i tij. Hasan dobësuar pozitën politike është shkak që ai bëri në paqe. Kjo Marrëveshje mund të bashkohen muslimanët përsëri në udhëheqjen politike, nën Mu'awwiyah ibn Ebi Sufjan. Kjo marrëveshje i dha fund edhe katër kalifëve të parë, me fillimin e Umayyads dhe dorëzimin e historisë islame të reja politike.

B. dinasti Umayyads
Reflektimit dhe sistemi demokratik zbatohet nga kalifi Rasyidah zëvendësohet nga sistemi monarchical kontrolluar nga Mu'awwiyah ibn Ebi Sufjan. Edhe ai menebut veten si kalifi i All-llahut, në kuptimin e Kalifit të caktuar nga Zoti drejtpërdrejt. Dhe ka ndryshuar shoqërinë islame Mu'awwiyah në botë politike përmes punës së tyre si një kalifi, ai u shugurua për të gjithë komunitetit të birit të tij besnik Jazidit. Zhvillimi i civilizimit politik të Islamit dhe paradigmë e berazaskan islamik reflektimit politik dhe demokratik filloi të zbehet dhe të ndryshojë.
Pushtetit umajad ishte rreth 90 vjet. Kapitalit fillestar të përqëndruara në Medinë u zhvendos në Damask. Great kalifi dhe kontribuar dinastisë që është Mu'awwiyah ibn Ebi Sufjani, Abdul Malik ibn Marwan, Walid bin Abdul Malik, Umer ibn Abdul Aziz dhe Abdul Malik ibn Hashim.
Në sundimit të kësaj dinastie, i cili u ndal në Rasyidah eksapansi Vazhdon Khilafah qeverisë. Zgjerimi do të jetë hollësi time sipas një dinasti halifit kryesor
A. Mosha Mu'awwiyah kontroll Tunizia lokale, Khurasan, Afganistan, Kabul. Edhe flota për të sulmuar kryeqytetit bizantin, Konstandinopojës.
Abdul Malik B. vazhduar zgjerimin në rajon lindore dhe mund të zotërohen Balkh, Bukhara, Khawarizm, Ferghana dhe Samarkhand.
C. Walid zgjerim masiv të mbajë kontrollin perëndim dhe el-Jazair, Maroku, Spanja, Sevilje, Elvira, Toledo.
Përveç zonës zgjerim, kjo dinasti gjithashtu kontribuoi në zhvillimin e disa fushave, duke përfshirë: zyrat postare, disiplinën ushtarake monedhës, shtypjen, dhe reformën e administratës qeveritare.
Shkatërrimin e shkaktuar nga umajad zëvendësues ky i fundit nuk mendojnë për popullin, moralit të dobët dhe të keq dhe të përkushtuar për të luksit. Kjo është rezultat i fuqisë dhe përkrahje për këtë qeveri dhe të reduktuar në fund të 750 viteve të Benu umajad rrëzua daulah Abaz aleat me Ebu Muslim el-Khorasani.

D. Dynasty Bani Abbas
Daula Abasit bëri thirrje për shkak themelues dhe princi i kësaj dinastie është nga pasardhësit e Banit Abaz., Xhaxhai i Profetit Muhamed. Themeluesi i kësaj dinastie ishte Abaz si-Saffah. Dhe mosha e artë e Islamit qëndron në fuqi e kësaj dinastie.
Historia daulah kalimin e pushtetit nga umajad te daulah Abasit Hashim filloi kur Islami kërkon pushtetin në duart e tyre sepse ata janë familja e Profetit Muhamed pranë. Kërkesa ishte në fakt një kohë të gjatë, por ai u bë një lëvizje e kur dinastia umajad i fronit duke mposhtur Ali bin Ebi Talibit dhe pasardhësve të vështirë e Hashim.
Propaganda filloi ndodh vetëm kur Umer bin Abdul Aziz (717-720) u bë kalifit umajad Bani. Stabilitetin e shtetit dhe sistemi i qeverisë ka punuar mirë, mirëqenie dhe drejtësi ashtu në mënyrë të barabartë kundër daulah dhe popullin e saj. pohim përmendur që shkaktoi Bani Abbas për të filluar një lëvizje me bazë në fushën e el-Humaymah, e cila në atë kohë të udhëhequr një asketik me emrin Abdullah ibn Abbasi, i cili u pasua nga djali i tij i quajtur Muhamed zgjerimin e lëvizjes për të minuar autoritetin e dinastia umajad në atë kohë. Ai menetpakan tre rajone të jetë qendra e levizjes; (1) el-Humaymah qendra të planifikimit dhe organizimit; (2) të Kufa si një ndërlidhës dhe (3) i Khorasan, si një qendër lëvizje praktike.
Pas vdekjes së Muhamed u pasua nga djali i tij i quajtur el-Imam Ibrahim, i cili ngriti një shef ushtarak i cili me guxim erdhi nga Khurasan që quhet Ebu Muslimi Khorasani. Ebu musliman i Khorasan dhe fitoi fitoren e ndjekur nga fitore, dhe el-Imam Ibrahim më në fund u arrestua nga umajad daulah dhe burgosur deri në vdekje. Pasi ajo u zëvendësua nga Ibrahim vëllai i tij, i quajtur Ebu Abbas, i cili udhëhoqi betejën mes ushtrisë dhe Banit Umayyads Abaz në zonat pranë lumit Zab. Në betejën e Benu Ana fitore dhe vazhdojnë në Siri dhe prej andej fitoren e fituar nga fitorja në ushtri e Banit Abaz.
Në vitin. 132 H / 750 qëndron M me dinastine e parë të kalifëve Abasit është Ebu el-Abas Saffah. dinastia zgjat aq sa duhet, deri në vitin 656 AH / 1258 AD bazuar në ndryshimet politike dhe sociale dhe kulturore të njëjtin model të administratës.
Edhe pse ishte kalifi i parë Ebu Abbas, ai vetëm i udhëhequr nga një kohë relativisht shumë të shkurtër vetëm për katër vjet. Kjo daulah sukses pastaj nga Ebu Xhafer el-Mansyur, ai i cili me gjithë fuqinë e tyre kundër kundërshtarëve të tij të Umayyads, dhe Syia'ah Kavarixhëve që ndihen të përjashtuara nga qeveria Abasit. Për të siguruar autoritetin e tyre, atëherë personi i cili është konsideruar për të dëmtuar vendin në stabilits goditje larg nga këto dinastive. Veten dhe xhaxhai i tij Ebu Muslimi Khorasani në ligj për vdekje, për të siguruar pozitën e tij nga konkurrimi.
Qeverisjen e brendshme për të mirën e kryeqytetit u zhvendos në Bagdad në 767, dhe forma të ekzekutivit dhe të institucioneve gjyqësore. Në degën e ekzekutivit ai zgjodhi sorng vezir (ministër) si koordinatore e departamentit, ai gjithashtu ka themeluar institucionin e protokollit shtetëror, sekretari i shtetit, forcat e policisë dhe të vazhdueshme të forcave të armatosura. Ai vuri në dukje Abdur Rahman si një gjyqtar për gjyqësorin shtetëror. Zyrë postare ka ekzistuar që nga koha e dinastisë umajad vazhduar me detyrë shtesë, por edhe përcakton rrugën për letër, si një mjet i informacionit për të gjitha zonat e pushtetit lokal, në mënyrë që administrata shtetërore të zhvillohen normalisht. Drejtorët zyrë postare ka shërbyer edhe në raportin e aktiviteteve të Guvernatorëve lokale të kalifit.
Vezir Departamenti për rreth 50 vjet në Baramakih apo e kontrolluar nga Marmaki, një familjes i cili erdhi nga Balkh, Persi (Irani). Vezir i parë ishte Khalid Bin Balkh, e cila u pasua nga djali i tij i quajtur Yahya Bin Khalid. Ky i fundit është edhe djali i tij u bë vezir i ri, ndërsa djalin e saj të tjera Fadhli bin Yahya u bë Guvernatori i Persisë dhe Khorasan Perëndimore. Gjatë kësaj periudhe me çështjet e shtetit administrativ më shumë trajtohet nga persisht e familjes. Hyrjen e familjes se jo-arabët në qeverinë e Banit Abaz është një elementet dalluese të dinastisë mëparshme për të Emiratet e-oriented.
Kalifi është gjithashtu duke u përpjekur të ri-pushtuar zonat e parë veten të lirë dhe për të krijuar sigurinë në rajonet kufitare. Ndër përpjekjet e tij ishin në Azi fortesë, qytet Malita, rajoni Sicilia Coppadicia dhe 758-765 në vit, ushtria veriore përtej maleve Demi dhe iu afrua ngushticat e Bosforit, dhe paqe me V. Costantine perandori Gjatë armëpushim (578-765 ), bizantine të paguajë haraç vjetor. Trupat e ushtrisë ballafaquar Khazar turk në Kaukaz, Daylami në Detin Kaspik, në pjesët e tjera të Turqisë dhe orksus Indi.
Deputetët në kohën kur koncepti ndryshuar, ai tha: "Unë ishte fuqia e Perëndisë mbi tokë" që tregojnë se deputeti nuk është e zgjedhje e njeriut, por një mandat nga Zoti, si era Rasyidin kalifit. Dhe emri i titujt e tyre më të njohur nga emrat e tyre origjinale. Artë pik Daula ndërtuar nga Ebu Xhafer el-Abas Mansyur, dhe u pasua nga shtatë brezat e ardhshëm që nga koha e kalifit Mahdi të al-Kalifit Wasiq. Dhe në fillim këtë popullaritetit dinasti është në kohën e Kalifit Harun Al-Rashid dhe djalin e tij el-Mamunit.
Kështu përparimin e qytetërimit islam, sidomos në politikë dhe kulturë i arritur ndonjëherë nga qeveria islame në periudhën klasike, diçka që nuk është progres në kohë të paparë. Mosha e artë, lavdi, lavdi i arritur nga progresi politik shkojnë krah për krah me përparimin e qytetërimit dhe kulturës. Lartësia dinastive islame të periudhës së artë ndodh veçanërisht në periudhën e parë Abasit, dhe periudhave të rënies në periudhat e mëvonshme.

E. MBYLLJA
Përparimin e civilizimit dhe kulturës islame ka arritur ndonjëherë në periudhën klasike është një trashëgimi e vlefshme për gjeneratën e ardhshme të Islamit, si për transformimin e vlerave të kulturës islame dhe civilizimit në të gjitha aspektet e jetës. A mos vlera historike është në të drejtë të harrohet, një brez i madh është brezi që respekton historinë.
Qytetërimit islam është diçka që duhet të thithë e gjirit dhe të mësuar, dhe ne duhet të formulojë konceptin e një sistemi të qeverisë në përputhje me civilizimin dhe kulturën tonë sot. Dhe ka pioneered një ndryshim dhe të fillojë një lëvizje islame, lëvizjet islame mund të jetë nisur nga ana Jonë dhe familje. Socialize fe jo vetëm përmes medias fil propagandë me gojë ose me shkrim, por ky mision fil është gjithashtu pjesë e një fillim të një civilizimi të ri për të jetuar në të drejtën islame.
Disa nga shifrat e mësipërme, mund të jetë një referencë dhe standardin tonë të jetesës lart, vetëm në qoftë se brezat e muslimanëve ka hyrë në një total prej Islamit nuk është diçka e pamundur në qoftë se ne do të takohen përsëri ditët e artë dhe lavdi të Islamit.
Në frymën e Islamit, le të na bëjnë historinë, si një pikë referimi dhe barometër për suksesin e Islamit sot, historia ka provuar që me fuqinë kolektive të muslimanëve mund të humbjen e askujt. Islamik të rindërtuar nga shkatërrimi fillon nga ana Jonë, nga gjërat e vogla tani.

0 comments:

Free Website Hosting
Join Vinefire!

  © Islamic Ways Psi by Journey To Heaven 2008

Back to TOP