Andalusie
Andalusie
Název regionu známý v arabském světě a islámském světě pro Mentions poloostrov v Libérii, v regionu se nyní skládá ze Španělska a Portugalska.
Andalusie je známá, protože vládne Řekové, pak římské říše. V římských dobách šíření křesťanství v Andalusii. Po říše Visigoths rozhodl Andalusie. Vzhledem k tomu, King Roderick († 711) vládla svévolné, Julian, Roderick rodiny, kteří se stal guvernérem v Ceutě a držel ho Grudge. Julian je kvůli Odpor vojenskou pomoc k moci islámu.
Když to bylo v držení Umayyad kalifa al-Walid ibn Abdul Malik (al-Walid já), šestý kalif. Byl jmenován Musa ibn Nusair jako guvernér v severní Africe. Při vedení ibn Musa Nusair, mohou být kontrolovány západní Afriky s výjimkou Sabata (Ceuta), která v té době byla pod byzantskou vládou. Pokud je to islámské síly by mohly zvládnout západ do Andalusie.
Spolupráce Julian nabídl muslimské armády, který byl pak vedl ibn Musa Nusair dobře přijata. Po získání souhlasu chalífy al-Walid já, Musa ibn Nusair nařídil velitel Tariq Abdul-Malik ibn-Nakha'i provedla první průzkum s 400 vojáky 100. kavalerie vstoupil do oblasti Andalusie v 710 let. V roce 711, Musa ibn Nusair poslal Tariq ibn Ziyad pokračovat invazi do Andalusie, s většími celky. Je to poprvé za islám vstoupit Andalusie. Tárik ibn Ziyad vedl armádu číslování přibližně 7000 (někteří dokonce říkají 12.000 lidí barbar), k invazi do Andalusie. Sil pod vedením přistál na kopci, který později zvěčnil jako název "Jabar Tariq" nebo Jibraltar.
Tárik ibn Ziyad armáda porazila King Roderick je zabit v boji. Vítězství bylo pro něj kapitál k dobytí jiných měst, jako Cordoba, Archedonia, Malaga, Elvíra a Toledo, který je ústředním Visigoth království. Slyšení úspěch islámské síly, ibn Musa Nusair vedl islámské síly v posledních 712 roků, kteří nemají cestoval silnici Tariq vojáků. Musa ibn Nusair jednotek bylo kolem západního pobřeží poloostrova a podařilo se mu dobýt města v jeho cestě, včetně Seville a Merida. Musa ibn Nusair síly se setkal s Tárik ibn Ziyad vojáků ve městě Toledo. Se sloučením obou armád, které jsou kontrolované oblasti, kterým se na sever, jak Zaragosa, Teroofona, a Barceloně.
Po skončení Umayyad dynastie, byl Andalusie rozděleno na malé království, jen výraz v Muluk-Tawa'if (králové skupiny), jako vznik malých dynastií na východě. Dynastie patří malé děti Abbad Seville, Banu Hud v Zaragosa, Bani-Nun Zun v Toledu, Bani Ziri v Granadě, a děti v Hammud Cordoba a Malaga. Po Muluk na-Tawa'if, přichází rozhodnutí Almoravids v 1090-1147, pak Almohads dynastie v roce 1147-1232, a pak Bani Nasir dynastie v 1232-1492.
Třetí dynastie na výše uvedené k pokroku v různých oblastech přehrady zkušených zlatý věk vědy a podařilo zvýšit vzdělávací instituce, které později plodil slavných vědců slavný.
Rozvoj vědy přes arabské, muslimské Andaluská lidí nebo non-Muslims přijmout a učit arabsky. Jako výsledek, který se narodil jazykovědec Ibn Khuruf, Ibn al-Hajj, Abu Hasan, Ibn Asfur, Hayyan Abu al-Garnati, a Ibn Malik, kdo složil knihu Alfiyah (arabsky gramatika je uspořádán ve formě tisíc básní ).
Velké Filozofové, kteří se narodili v tomto období patří Ibn Tufail (w.1185), který napsal knihu o Hayy Ibn Yaqzan (filosofie kniha obsahující příběh o chlapci, který stále jelena, filosofie rozumu a zjevení), Ibn Bajja (d. 1138), že v západní literatuře a Avenpace známý jako komentátor děl na Aristotela, a on byl také fyzik a odborník hudby, především jeho díla Tadbir al-Mutawahhid. Pak je tu také hlavní postavou Ibn Rushd (1126-1198), který dal odpověď na útoky al-Ghazali ve své knize-Tahafut na Tahafut, a komentovali Jami 'Talkhis Aristotelova. Vzhledem k jejich velkému vlivu v Evropě přišla proud filozofie známé jako Averoisme.
V oblasti náboženství v Andalusii narozen osobností, jako: v oblasti výkladu koránu, které Atiah a Ibn al-Qurtubi, tyto dvě metody mufassir písemně-Tabari, známý jako tafsír al-bi Ma'sur. V této oblasti existují některé odborníky z hadith jako Ibn Waddah bin Abdul Barr, Ibn al-Qadi Jahjá al-Laisi, Abdul al-Walid Baji, al-Walid ibn Abd al-Rushd, a Abu Asim, který napsal knihu v -- Tuhfah. V oblasti fiqh objevily některé prominentní vědci jako Abu Bakr al-Qutiyah, Ibn Hazm který napsal knihu al-Muhalla a Ihkam fi al-al-Usúle Ahkam, Munzir ibn Saíd al-Balluti kteří byli soudci v panování Abdurrahman III., a Ibn Rushd ve své knize s názvem al-Mujtahid Bidayah. V oblasti tasawwuf, Andalusie má významných osobností, jako Muhyiddin Ibn Arabi, prominentní Sufi, kteří spoustu dokumentů, mimo jiné, al-futuhat Súra al-počet a charakter této slavné vahdat pochopit formě.
V oblasti medicíny také dosáhl Andalusie kejayaanya. Córdoba je jedním z hlavních lékařských činností plodil několik předních ilmuawan. Mezi mnoho služeb vědců na vývoj lékařské vědy islámu je Ibn Rushd, kteří produkují velké dílo Kitáb al-Kulliyyat-fi na Tibb, příručka používá po staletí v Evropě. V oblasti medicíny známá jména jako Abú Ja'far Ahmad ibn Muhammad al-Gafiqi s jeho al-Adawiyah al-Mufradah i Abu Jahjá Zakariya bin Awwam s jeho prací s názvem al-Filahat.
Tolik pokroku bylo dosaženo v Andalusii vládne islám, ať už to bylo z intelektu a celé oblasti jejích aspektech. Závlahy a zavlažování i velký příspěvek k prosperitě tohoto Daulah. Cordoba město zahrad a vybavené, paláce, ulice, mešity, knihovny, úřady a další. Město je nádherné město az-Zahra, postavené Abd ar-Rahmán III a krásného města Granada a nádherné a al-Hambra velmi známá po celém světě. Cordoba je také známý svými University of Cordoba. Univerzita má velký a nádherný areál postavený al-Hakam II Abdurahman III.
Andalusie pod muslimskou vládou pokračuje rychle a stala se centrem vědy tak, že věda se stává hledat destinaci na polovině století. Pokrok je postupně opadla a nakonec zmizel. Zbývá jen pozůstatkem slavné historické minulosti. Vznik malých dynastií vyústil v rozpad moci islámu v Andalusii. Oni bojovali proti sobě v soutěži a dokonce i ovce třetí stranou. Malé dynastie, při bojích navzájem, Christian síly začaly sjednocovat dobýt islámskou vládou v Andalusii. Politické moci islámu skončila koncem 15. století, vyznačující porážku za porážkou islámské říše. V roce 1469 království Ferdinanda Aragonského a Isabelly říše Castillia sjednocené Strike Force pod vedením islámské dynastie v Granadě Amharic slavný al-Hambra. 2. ledna 1492, hlavním městě Granada v obležení a podmanil křesťanských panovníků.
Poté, co křesťané po Andalusii, hnutí začalo christianizace a celá komunita Andalusie bylo nařízeno, aby přijala křesťanství, nebo z Andalusie.
Název regionu známý v arabském světě a islámském světě pro Mentions poloostrov v Libérii, v regionu se nyní skládá ze Španělska a Portugalska.
Andalusie je známá, protože vládne Řekové, pak římské říše. V římských dobách šíření křesťanství v Andalusii. Po říše Visigoths rozhodl Andalusie. Vzhledem k tomu, King Roderick († 711) vládla svévolné, Julian, Roderick rodiny, kteří se stal guvernérem v Ceutě a držel ho Grudge. Julian je kvůli Odpor vojenskou pomoc k moci islámu.
Když to bylo v držení Umayyad kalifa al-Walid ibn Abdul Malik (al-Walid já), šestý kalif. Byl jmenován Musa ibn Nusair jako guvernér v severní Africe. Při vedení ibn Musa Nusair, mohou být kontrolovány západní Afriky s výjimkou Sabata (Ceuta), která v té době byla pod byzantskou vládou. Pokud je to islámské síly by mohly zvládnout západ do Andalusie.
Spolupráce Julian nabídl muslimské armády, který byl pak vedl ibn Musa Nusair dobře přijata. Po získání souhlasu chalífy al-Walid já, Musa ibn Nusair nařídil velitel Tariq Abdul-Malik ibn-Nakha'i provedla první průzkum s 400 vojáky 100. kavalerie vstoupil do oblasti Andalusie v 710 let. V roce 711, Musa ibn Nusair poslal Tariq ibn Ziyad pokračovat invazi do Andalusie, s většími celky. Je to poprvé za islám vstoupit Andalusie. Tárik ibn Ziyad vedl armádu číslování přibližně 7000 (někteří dokonce říkají 12.000 lidí barbar), k invazi do Andalusie. Sil pod vedením přistál na kopci, který později zvěčnil jako název "Jabar Tariq" nebo Jibraltar.
Tárik ibn Ziyad armáda porazila King Roderick je zabit v boji. Vítězství bylo pro něj kapitál k dobytí jiných měst, jako Cordoba, Archedonia, Malaga, Elvíra a Toledo, který je ústředním Visigoth království. Slyšení úspěch islámské síly, ibn Musa Nusair vedl islámské síly v posledních 712 roků, kteří nemají cestoval silnici Tariq vojáků. Musa ibn Nusair jednotek bylo kolem západního pobřeží poloostrova a podařilo se mu dobýt města v jeho cestě, včetně Seville a Merida. Musa ibn Nusair síly se setkal s Tárik ibn Ziyad vojáků ve městě Toledo. Se sloučením obou armád, které jsou kontrolované oblasti, kterým se na sever, jak Zaragosa, Teroofona, a Barceloně.
Po skončení Umayyad dynastie, byl Andalusie rozděleno na malé království, jen výraz v Muluk-Tawa'if (králové skupiny), jako vznik malých dynastií na východě. Dynastie patří malé děti Abbad Seville, Banu Hud v Zaragosa, Bani-Nun Zun v Toledu, Bani Ziri v Granadě, a děti v Hammud Cordoba a Malaga. Po Muluk na-Tawa'if, přichází rozhodnutí Almoravids v 1090-1147, pak Almohads dynastie v roce 1147-1232, a pak Bani Nasir dynastie v 1232-1492.
Třetí dynastie na výše uvedené k pokroku v různých oblastech přehrady zkušených zlatý věk vědy a podařilo zvýšit vzdělávací instituce, které později plodil slavných vědců slavný.
Rozvoj vědy přes arabské, muslimské Andaluská lidí nebo non-Muslims přijmout a učit arabsky. Jako výsledek, který se narodil jazykovědec Ibn Khuruf, Ibn al-Hajj, Abu Hasan, Ibn Asfur, Hayyan Abu al-Garnati, a Ibn Malik, kdo složil knihu Alfiyah (arabsky gramatika je uspořádán ve formě tisíc básní ).
Velké Filozofové, kteří se narodili v tomto období patří Ibn Tufail (w.1185), který napsal knihu o Hayy Ibn Yaqzan (filosofie kniha obsahující příběh o chlapci, který stále jelena, filosofie rozumu a zjevení), Ibn Bajja (d. 1138), že v západní literatuře a Avenpace známý jako komentátor děl na Aristotela, a on byl také fyzik a odborník hudby, především jeho díla Tadbir al-Mutawahhid. Pak je tu také hlavní postavou Ibn Rushd (1126-1198), který dal odpověď na útoky al-Ghazali ve své knize-Tahafut na Tahafut, a komentovali Jami 'Talkhis Aristotelova. Vzhledem k jejich velkému vlivu v Evropě přišla proud filozofie známé jako Averoisme.
V oblasti náboženství v Andalusii narozen osobností, jako: v oblasti výkladu koránu, které Atiah a Ibn al-Qurtubi, tyto dvě metody mufassir písemně-Tabari, známý jako tafsír al-bi Ma'sur. V této oblasti existují některé odborníky z hadith jako Ibn Waddah bin Abdul Barr, Ibn al-Qadi Jahjá al-Laisi, Abdul al-Walid Baji, al-Walid ibn Abd al-Rushd, a Abu Asim, který napsal knihu v -- Tuhfah. V oblasti fiqh objevily některé prominentní vědci jako Abu Bakr al-Qutiyah, Ibn Hazm který napsal knihu al-Muhalla a Ihkam fi al-al-Usúle Ahkam, Munzir ibn Saíd al-Balluti kteří byli soudci v panování Abdurrahman III., a Ibn Rushd ve své knize s názvem al-Mujtahid Bidayah. V oblasti tasawwuf, Andalusie má významných osobností, jako Muhyiddin Ibn Arabi, prominentní Sufi, kteří spoustu dokumentů, mimo jiné, al-futuhat Súra al-počet a charakter této slavné vahdat pochopit formě.
V oblasti medicíny také dosáhl Andalusie kejayaanya. Córdoba je jedním z hlavních lékařských činností plodil několik předních ilmuawan. Mezi mnoho služeb vědců na vývoj lékařské vědy islámu je Ibn Rushd, kteří produkují velké dílo Kitáb al-Kulliyyat-fi na Tibb, příručka používá po staletí v Evropě. V oblasti medicíny známá jména jako Abú Ja'far Ahmad ibn Muhammad al-Gafiqi s jeho al-Adawiyah al-Mufradah i Abu Jahjá Zakariya bin Awwam s jeho prací s názvem al-Filahat.
Tolik pokroku bylo dosaženo v Andalusii vládne islám, ať už to bylo z intelektu a celé oblasti jejích aspektech. Závlahy a zavlažování i velký příspěvek k prosperitě tohoto Daulah. Cordoba město zahrad a vybavené, paláce, ulice, mešity, knihovny, úřady a další. Město je nádherné město az-Zahra, postavené Abd ar-Rahmán III a krásného města Granada a nádherné a al-Hambra velmi známá po celém světě. Cordoba je také známý svými University of Cordoba. Univerzita má velký a nádherný areál postavený al-Hakam II Abdurahman III.
Andalusie pod muslimskou vládou pokračuje rychle a stala se centrem vědy tak, že věda se stává hledat destinaci na polovině století. Pokrok je postupně opadla a nakonec zmizel. Zbývá jen pozůstatkem slavné historické minulosti. Vznik malých dynastií vyústil v rozpad moci islámu v Andalusii. Oni bojovali proti sobě v soutěži a dokonce i ovce třetí stranou. Malé dynastie, při bojích navzájem, Christian síly začaly sjednocovat dobýt islámskou vládou v Andalusii. Politické moci islámu skončila koncem 15. století, vyznačující porážku za porážkou islámské říše. V roce 1469 království Ferdinanda Aragonského a Isabelly říše Castillia sjednocené Strike Force pod vedením islámské dynastie v Granadě Amharic slavný al-Hambra. 2. ledna 1492, hlavním městě Granada v obležení a podmanil křesťanských panovníků.
Poté, co křesťané po Andalusii, hnutí začalo christianizace a celá komunita Andalusie bylo nařízeno, aby přijala křesťanství, nebo z Andalusie.
0 comments:
Post a Comment