Jika anda berminat mendapatkan kitab-kitab klasik
Hubungi Hp : 081345908543
email : dlords15@gmail.com

Thursday, September 10, 2009

Андалусия

Андалусия

Назва рэгіёну, вядомага ў Арабская свет і ісламскі свет на паўвостраве Характар Лібэрыі, рэгіёне ў цяперашні час складаецца з Іспаніі і Партугаліі.
Андалусия вядомая з кіравалі грэкі, а затым Рымскай імперыі. У рымскую эпоху распаўсюджвання хрысціянства ў Андалусии. Пасля царства вестготаў пастанавіў Андалусии. Таму што кароль Родерик (пам. 711) кіруе адвольныя, Джуліяна, Родерик сям'і, які стаў губернатарам у Сэута, трымаючы яго зуб. Джуліян тлумачыцца абурэньне па аказанні ваеннай дапамогі да ўлады ісламу.
Калі яна была праведзена Омейядов Халіф аль-Валідам ібн Абдул Малік (аль-Валід I), шостаму халіфа. He was appointed Musa ibn Nusair as a governor in northern Africa. У кіраўніцтве Муса ібн Нусейр, Заходняй Афрыцы можа быць, за выключэннем кантралюемай Савта (Сэута), якая ў той час знаходзілася пад уладай Візантыі. Калі гэта ісламскія сілы могуць авалодаць захадзе Андалусии.
Супрацоўніцтва Джуліяні прапанаваў мусульманскай арміі якая затым на чале з Мусой ібн Нусейр добра прыняты. Пасля атрымання адабрэння з боку халіфа аль-Валід I, Муса ібн Нусейр загадаў камандуючым Тарык Абдул-Малік ібн Nakha'i правядзенні першапачатковых даследаванняў з 400 салдат з 100 кавалерыя ўступіла вобласці Андалусия ў 710 гадоў. У 711 годзе, Муса ібн Нусейр накіраваў Тарык ібн Зіядам працягваць ўварванне ў Андалусии, з больш буйнымі падраздзяленнямі. Гэта першы раз за іслам ўвесці Андалусии. Тарык ібн Зіядам павёў войска колькасцю каля 7000 (некаторыя нават кажуць людзі Варвар 12000) вторгнуться ў Андалусии. Led войскі высадзіліся на ўзгорку, які пасля увекавечаны як імя "Джабар Тарык" ці Jibraltar.
Тарык ібн Зіядам армія перамагла кароль Родерик забіты ў баі. Перамога была сталіцай яму заваяваць іншыя гарады, такія як Кордова, Archedonia, Малага, Эльвіра і Таледа які мае цэнтральнае значэнне для вестготаў Каралеўства. Пачуўшы поспех ісламскіх сіл, ібн Муса Нусейр прывялі ісламскіх сілаў у апошнія 712 гадоў, якія не ездзіў па дарозе Тарык войскаў. Муса ібн войскаў Нусейр праходзіла на Заходнім ўзбярэжжа паўвострава і здолелі заваяваць горада на сваім шляху, у тым ліку Севіллі і Мерыда. Муса ібн Нусейр сіламі сустрэўся з Тарык ібн Зіядам войскаў у горадзе Таледа. Пры зліцці дзвюх армій, якія яны кантралявалі раён, распасціраецца на поўнач ў Сарагосе, Teroofona, і ў Барселоне.
Пасля заканчэння дынастыі Омейядов, Андалузия была падзелена на невялікія каралеўства, званага тэрмінам мулук на-Tawa'if (цары групы), а ўзнікненне малых Дынастыя на ўсходзе. Малыя Дынастыі ўключаць дзяцей Аббаде Севіллі, лазні Гуд ў Сарагосе, Ванія Зун-Нун ў Таледа, Ванія Зири ў Гранаде, і дзеці Хаммуд у Кордобе і Малаге. Пасля мулук на-Tawa'if, прыходзіць кіруючая Альморавидами ў 1090-1147, затым Almohads дынастыя ў 1147-1232, а затым бан Насир дынастыя ў 1232-1492.
Трэцяя дынастыя вышэй, каб дамагчыся прагрэсу ў розных галінах плаціны перажылі залаты век навукі і ўдалося падняць адукацыйныя ўстановы, якія пазней спарадзілі вядомыя навукоўцы знакамітым.
Развіццё навукі шляхам арабская, Мусульманін з Андалусии людзі або не-мусульман прыняць і вывучэнне арабскага мовы. У выніку якой нарадзіўся мовазнаўца Khuruf ібн Абд аль-Хаджы, Абу Хасан ібн Asfur, Абу аль-Хаййан Garnati і ібн Малік, які напісаў кнігу Alfiyah (арабскую граматыку Кніга арганізавана ў выглядзе тысячы вершаў ).
Вялікія філосафы, якія нарадзіліся ў гэты перыяд уключае ібн Туфан (w.1185), які піша кнігі ібн-Хая Yaqzan (філасофія кніга, якая змяшчае аповяд пра хлопчыка, які вёў аленя; філасофіі розуму і адкрыцьця), ібн Bajja (пам. 1138), што ў заходняй літаратуры і Avenpace вядомы ў якасці каментатара на працы Арыстоцеля, ён быў таксама фізік і эксперт па музыцы, яго праца перш за ўсё Tadbir аль-Mutawahhid. Тады таксама асноўныя фігуры ібн Рушдзі (1126-1198), які даў адказы на напады аль-Газа ў сваёй кнізе-Tahafut на Tahafut, і пракаментаваў Talkhis джами 'Арыстоцеля. Праз іх вялікага ўплыву ў Еўропе прыйшла патоку філасофіі вядомы як Averoisme.
У вобласці рэлігіі ў Андалусии нарадзіўся фігуры, як: у галіне тлумачэння Каран якую ібн Atiah і аль-Qurtubi гэтыя два метаду mufassir Даць ат-Табари, вядомы як "Аль Тафсир Bi-Ma'sur. У вобласці маюцца некаторыя эксперты хадисов такіх як ібн Waddah бін Абдул бар, ібн аль-Кадзі, Яхья аль-Laisi Абдул Валід аль-бацзи, аль-Валідам ібн Абд аль-Рушдзі, і Абу Асим хто піша кнігі ў -- Tuhfah. У вобласці фикха ўзніклі некаторыя вядомыя навукоўцы, як Абу Бакр аль-Qutiyah, ібн Хазма хто піша кнігі аль-Muhalla і Ihkam Фі аль-усул аль-Ахкам, Мунзир ібн Саіда аль-Balluti якія былі суддзямі ў праўлення Абдуррахман III., а ібн Рушдзі ў сваёй кнізе "аль-муджтахида Bidayah. У вобласці тасаввуф, Андалусия мае выдатныя паказчыкі, такія як Muhyiddin ібн арабы, бачным суфійскія якія робяць шмат дакументаў, у прыватнасці, аль-futuhat аль-Сури колькасць і характар гэтага знакамітага Вахдат разумець форму.
У галіне медыцыны таксама дасягнута kejayaanya Андалусии. Кордова з'яўляецца адным з цэнтральных медыцынскай дзейнасці спарадзіла шэраг вядучых ilmuawan. Сярод шматлікіх паслуг вучоных у развіццё медыцынскай навукі Іслама ібн Рушдзі, якія вырабляюць вялікую працу Кітаб аль-Fi на Kulliyyat-тибб, даведніка выкарыстоўваліся на працягу стагоддзяў у Еўропе. У галіне медыцыны вядомыя імёны, такія як Абу Джафар Ахмад ібн Мухамад аль-Gafiqi з аль-Adawiyah аль-Mufradah а таксама Абу Закария Яхья бен Аввам з яго працы пад назвай аль-Filahat.
Столь значны прагрэс быў дасягнуты на Андалузии пастанавіў, ісламу, будзь то ад інтэлекту і ўсёй вобласці яго аспектах. Ірыгацыі і арашэння таксама вялізны ўклад у росквіт гэтай Даула. Кордова горад садоў і аснашчаны, палацы, вуліцы, мячэці, бібліятэкі, офісы і іншыя. Горад цудоўны горад аз-Захра, пабудаваны Абд ар-Рахман III і прыгожы горад Гранада і выдатнага і аль-Hambra вельмі вядомы ва ўсім свеце. Кордова таксама знакаміты сваім універсітэтам Кордовы. Універсітэт мае вялікі і цудоўны кампусе пабудаваны аль-Хакама II Абдурахман III.
Андалусия пад мусульманскае кіраваньне хуткімі тэмпамі і стала цэнтрам адукацыі, навукі, з тым каб навука становіцца пошук прызначэння на сярэдзіну стагоддзя. Прагрэс понемногу угасала і ў рэшце рэшт зніклі. Там застаецца толькі перажытак слаўнае гістарычнае мінулае. З'яўленне малой дынастыі прывяла да распаду моц ісламу ў Андалусии. Яны ваявалі адзін з адным у конкурсе і нават авечак трэцяй бокам. Малыя Дынастыі змагаючыся адзін з адным, хрысціянскія сілы пачалі аб'ядноўвацца, каб перамагчы ісламскія правілы ў Андалусии. Political power of Islam ended in the late 15th century, marked by defeat after defeat of the Islamic empire. У 1469 царства Фердынанда Арагонскага і Ізабелы Каралеўствам Castillia Аб'яднаных ударных сіл пад кіраўніцтвам ісламскай дынастыі ў Гранаде амхарская знакамітай аль-Hambra. 2 Студзеня 1492 сталіца Грэнада, у аблозе і заваяваных хрысціянскіх кіраўнікоў.
Пасля хрысціян над Андалусии, рух пачатак хрысціянізацыі і ўсяго супольнасці Андалусия было загадана прыняць хрысціянства ці з Андалусии.

0 comments:

Free Website Hosting
Join Vinefire!

  © Islamic Ways Psi by Journey To Heaven 2008

Back to TOP