Jika anda berminat mendapatkan kitab-kitab klasik
Hubungi Hp : 081345908543
email : dlords15@gmail.com

Thursday, September 10, 2009

תרבות מתירנית (מתירנית)

תרבות מתירנית (מתירנית)

א מבוא
תרבות היא הנוסחאות נקבל, אך במאמר זה אנו להסתכל על התרבות אשר גובשה על ידי אנתרופולוגים האמריקאית פותחה על ידי Spradley (1972). מי לא רואה בתרבות כמערכת המורכבת של רעיון או רעיונות, התנהגות חברתית תרבותית ואובייקטים. זה נראה על הנייר תרבות של הידע האנושי כיצור חברתי, כי זה הוא כלי של ידע מודלים המשמשים באופן סלקטיבי על ידי תומכי או מבצעי לפרש ולהבין את הסביבה בפנים אותו, והשתמשה כהפניה או מדריך עבור פעולה (בצורה של התנהגות הגוף - אובייקטים תרבותיים) בהתאם לסביבה בפנים. ולכן, זו הבנה תרבותית הוא מדריך מקיף חיי אדם. במילים אחרות, התרבויות הם בבעלות הקהילה, ואילו אנשים והתאזרחו של קהילות אלה יש ידע תרבותי.

ב הבנת מתירני
מתירני ממש פתוח או רופף או מתירנית כמו החברה שלנו עכשיו יותר "פתוח" (לקבל, לאפשר, היתר), על הדברים פעם בבחינת טאבו.
הציוויליזציה המודרנית היא פרי של הצמיחה המהירה עושה את הכל אפשרי המדע, הטכנולוגיה עושה את הדברים קל ואת העולם נראה קטן. עובדה זו הופכת כמעט בכל תחומי החיים הופכת פתוחה, מתירנית מותר ואפשרי (מתירנית). זה אולי הבעיות העיקריות בפני האנושות בתקופה הנוכחית.
מאחורי ההתקדמות של המדע והטכנולוגיה, את העולם המודרני בעצם לשמור פוטנציאל שיכול להרוס את כבוד האדם. האנושות הצליחה לארגן את הכלכלה, להקים מבנים פוליטיים, ולבנות תרבות מתקדמת עבור עצמו. אבל באותו הזמן, אנו רואים גם את המין האנושי הפך להיות אסיר של תוצאות של היצירה שלו. מאז בני האדם מסוגלים לפתח פוטנציאלים רציונלי, כנראה בזמן שהוא השתחרר מכבלי חשיבה רציונלי, המיסטי של האזיקים חשיבה החוק הטבעי קשור בחירות האדם. עם זאת, זה אנשים בעולם המודרני לא יכול לברוח את השעבוד של אחרים, כלומר פולחן לעצמו, שהיא הקובע המרכזי והכול, ציוני או לא להיות מידה של רציונליות זה ללא קשר ערכי transedental. זה הוכח על ידי ההיסטוריה של התרבות המערבית שהתפתחו מקיצוניות אחת לקיצוניות אחרת, כלומר ההשתקפות טבעית של מערב ימי הביניים יש שורשים במיתולוגיה היוונית כי נראה לכבול אנשים של אלוהים אופי מהפכני של הומניזם המניחה כי החיים הוא לא מרוכז על אלוהים או אלוהים, אלא בבני אדם.
מן התיאור לעיל ניתן להסיק כי בעולם המערבי ואת העולם המודרני בכלל היה שינוי תפיסה של אדם. תרבות כבר בצורת מושפע מנגנון של המכונה, אשר פונה בצורה תרבות מתירני, פתוח, ומה שהיה בגדר טאבו, נחשבת היום משהו נורמלי.

ק מדגם תרבות מתירנית
אחד כזה תרבות מתירנית כי השתמשו בחברה שלנו, לפעול במשותף בין נשים לגברים אסורה. נשים בהריון מחוץ לנישואים היה חרפה ובושה הכפר המשפחה כך יש את המונח "הכפר לשטוף" שחיטת בעלי חיים על ידי סנקציות חברתיות אחרות. אבל עכשיו הציבור כנראה כאל תאונה קטין. כמו כן, כמו בתרבויות מערביות לייעץ לילדיהם מי ללכת לקולג '. לדוגמה בעלי המסר "אל תשכח לקחת גלולות למניעת הריון", כלומר יחסי מין מתבצעים כדי להציל (בטוח). במערב, תיבות של קונדומים זמינים שירותים ציבוריים, אשר כל אדם חופשי לקחת אותו. בקמפוסים יש גם קונדומים מופץ לעתים קרובות, כדי לעשות סקס hubungang התלמידים להיות מוגנים מפני הסיכון של ההריון ועל מחלות מין ועל הסכנות של איידס איידס. זוהי תמונה של תרבות מתירנית אשר סחפה את החברות התעשייה המערבי, הנמצאים עכשיו פוסע לתוך המדינה שלנו, אם כי איטי, אבל יש תסמינים בכיוון זה. ההתנהגות האנושית נטה בצע את הפתיחות טבעי לעזוב את ערכי האתיקה המוסרית של הדת והמוסר.

ד האסלאמי צפיות
הפורמט של תרבות האסלאם האמצעים לממש את ערכי האיסלאם לתוך התנהגויות יומיומיות. זה הופך את הערך הגלום האיסלאם כחלק מחיי, אחד של המשפחה, הקהילה או האומה. ואת ההבנה של ערכי האיסלאם על התנהגות זו, באופן אידיאלי צריך להיעשות בדרכים שונות. ראשית באמצעות חינוך: החינוך הוא כלי רב עוצמה ביותר עבור הפנמה של ערכים, כולל את ערכי האיסלאם. הן בתהליך האינטראקציה בתוך המשפחה: יחסי גומלין אלה יכול להיות גם הכלי האמין ביותר עבור סוציאליזציה של ערכים כולל את ערכי האיסלאם. השלישי באמצעות תהליך של מיסוד של ערכים, כולל את ערכי האיסלאם המתרחשות בקהילה: הקהילה ככלי מיסוד מספיק חזק של ערכים, או מיסוד של ערכים, כולל את ערכי האיסלאם. הרביעית כדי להשלים את המאמץ לתת את הפורמט של מאמץ זה תרבות איסלאמיים כינה את תשתית הערכים הדרושים. המאמצים ארבעה נעשה התקדמות בגדר של האומה והמדינה. כאשר ואם המכשירים היו ארבעה עובדים טוב, סינרגיסטי ו בנסיבות רגילות, את המאמצים כדי ליצור את תרבות האסלאם כי ערכי האיסלאם גלומה בהתנהגות היומיומית של המוסלמים אפשר לעשות.

מסקנה א '
בהקשר של החברה מתירנית זו, כל האפשרויות יכול להתרחש. בגין פגימה עבור ערכים אנושיים, שחיקה של pruralisme הרוח, יותר ויותר דק בין טוב לרע, ועל הפסד של זהות הזהות של מישהו היא האפשרות כי יכולה להתרחש בכל עת. במקרה זה יש שני מרכיבים בסיסיים שיש האחורי הראשי, אז אנחנו יכולים לחזק את עצמנו בעיצומו של התנאים בחברה מתירנית זה ברור יותר ויותר. שני מרכיבים אלה היא הדת והחינוך.
בתצוגת של המחבר, התפרצות של בעיות חברתיות שונות, כמו ההשפעה של התנאים בחברה מתירנית בימים אלה, שנגרמו על ידי לייבש של ערכים דתיים בתוך כל אדם ואדם. למעשה, כל הדתות חייבים ללמד קבוצה של ערכים מוסריים כדי חסידים שלהם ליצירת בני אדם אופי אצילי אישיות אצילית. בהחלט, אף אחד בעולם הזה כל דת הדורשת חסידיו לעשות רע, כגון: רצח, גניבה, ניאוף, ועל פשעים הומניטריים אחרים. כך טבעה של הדת כמו אינסטינקט אנושי, אם הבינו מומחש בחיים האמיתיים הוא הבסיס העיקרי עבור מישהו לחזק עצמה מפני מזג רע והתנהגות נתעבת.
יתרה מזאת, לאחר הדת הפכה הקרן מוקדם כדי לחזק את עצמם ואת פעולות חסרי מצפון מוסרי, את הרכיב הבא הוא חינוך. החינוך, כמו מומחים מתבטא, הוא האמצעי האמיתי של התהוות האדם המושלם להיות מי לקדם את ערכי כבוד האדם לבין האמת והצדק.
חינוך טוב אינו רק העברת ידע (העברת ידע). סטודנטים למלא את סדרת המדע לבדו, ללא המבוססת על מערכת של ערכים חינוכיים הם משמעותיים, כגון נטיעת היבטים אישיות החינוך היווצרות היחס של ממש, אלא כאמצעי הוראה ולמידה פעילויות, צריך גם נטיעת מיכל של ערכי ההומניזם (האדם), pruralisme (ביחד), inclusivism (לא אנוכי). לדברי המחברים, זה מה החינוך הוא כלי יעיל עבור חינוך הילדים על החיים החברתיים באמצע בחברה הטרוגנית עם זה מלא סובלנות ושלום.
שני מרכיבים אלה הבסיסיים, כלומר דת וחינוך, אם זה יכול לרוץ במקביל ולא משלימים אחד את השני, יהיה תרבות מתירנית כי כך בכבדות כרוך חיינו כיום, אנו יכולים לצפות היטב. לכן, למרות הרוח permisifisme היתה כה חזקה, מכיוון שיש לנו גב חזק, ואז את ערכי ההומניזם, pruralisme, inclusivism אנחנו עדיין נאחזים.

0 comments:

Free Website Hosting
Join Vinefire!

  © Islamic Ways Psi by Journey To Heaven 2008

Back to TOP