Ανδαλουσία
Ανδαλουσία
Το όνομα μιας περιοχής είναι γνωστή στον αραβικό κόσμο και τον ισλαμικό κόσμο για τη χερσόνησο Mentions Λιβερία, η περιοχή αποτελείται τώρα από την Ισπανία και την Πορτογαλία.
Ανδαλουσία είναι γνωστή από αποκλειστεί από τους Έλληνες, έπειτα από τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Στη ρωμαϊκή εποχή η εξάπλωση του χριστιανισμού στην Ανδαλουσία. Μετά το βασίλειο Βησιγότθων αποκλειστεί Ανδαλουσία. Επειδή King Roderick (d. 711) διέπεται από τις αυθαίρετες, Julian, Roderick οικογένειας που έγινε κυβερνήτης στη Θέουτα, τη μνησικακία του. Julian οφείλεται στη δυσαρέσκεια κατά της στρατιωτικής βοήθειας προς την εξουσία του Ισλάμ.
Όταν ήταν στην κατοχή του ο Αλ Umayyad Χαλίφη-Walid Ibn Abdul Malik (al-Walid I), το έκτο Χαλίφης. Διορίστηκε Μούσα ιμπν Nusair ως κυβερνήτης της βόρειας Αφρικής. Κατά τη διάρκεια της ηγεσίας του Μούσα ιμπν Nusair, Δυτική Αφρική μπορεί να ελεγχθεί με εξαίρεση Sabtah (Θέουτα), η οποία εκείνη την εποχή ήταν υπό βυζαντινή κυριαρχία. Όταν αυτή είναι η Ισλαμική δυνάμεις θα μπορούσαν να ελέγξουν τις δυτικά προς Ανδαλουσία.
Συνεργασία Julian προσφέρεται στον μουσουλμανικό στρατό που οδηγήθηκε στη συνέχεια από Μούσα ιμπν Nusair καλής υποδοχής. Μετά από να πάρει έγκριση από τον χαλίφη al-Walid I, Μούσα ιμπν Nusair διέταξε διοικητής Ταρίκ Αμπντούλ-Μαλίκ ιμπν-Nakha'i προβεί σε μια πρώτη εξερεύνηση με 400 στρατιώτες με την 100ή ιππικό εισήλθαν στην περιοχή της Ανδαλουσίας στα 710 χρόνια. Κατά το έτος 711, Μούσα ιμπν Nusair έστειλε Tariq ibn Ziyad να συνεχίσει την εισβολή της Ανδαλουσίας, με τις μεγαλύτερες μονάδες. Αυτή είναι η πρώτη φορά για το Ισλάμ για να εισέλθουν Ανδαλουσία. Tariq ibn Ziyad οδήγησε ένα στρατό αρίθμηση περίπου 7000 (περίπου έλεγα 12.000 άνθρωποι βάρβαρος) για να εισβάλει στην Ανδαλουσία. Δυνάμεις υπό την ηγεσία προσγειώθηκε πάνω σε ένα λόφο, το οποίο αργότερα αποθανάτισε ως το όνομα του "Jabar Ταρίκ" ή Jibraltar.
Tariq ibn Ziyad στρατός νίκησε βασιλιάς Roderick είναι άνθρωποι σκοτώθηκαν στις μάχες. Η νίκη ήταν το κεφάλαιο γι 'αυτόν να κατακτήσει άλλες πόλεις όπως η Κόρδοβα, Archedonia, Μάλαγα, Ελβίρα και Τολέδο η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο της Βησιγότθων Βασίλειο. Ακρόαση για την επιτυχία των ισλαμικών δυνάμεων, η ιμπν Μούσα Nusair οδήγησε την ισλαμική δυνάμεις κατά τα τελευταία 712 χρόνια που δεν έχουν ταξιδέψει στο δρόμο στρατεύματα Ταρίκ. Μούσα ιμπν στρατεύματα Nusair περνούσε τη δυτική ακτή της χερσονήσου και κατάφεραν να κατακτήσουν τις πόλεις στο πέρασμά του, συμπεριλαμβανομένης της Σεβίλλης και της Merida. Μούσα ιμπν Nusair δυνάμεις συναντήθηκε με Tariq ibn Ziyad στρατεύματα στην πόλη του Τολέδο. Με τη συγχώνευση των δύο στρατών, που ελέγχεται η ζώνη που εκτείνεται προς βορρά ως Zaragosa, Teroofona, και της Βαρκελώνης.
Μετά το τέλος της δυναστείας Umayyad, Ανδαλουσία χωρίστηκε σε μικρά βασίλεια, ζήτησε από την Muluk όρο σε-Tawa'if (τους βασιλείς της ομάδας), καθώς η εμφάνιση των μικρών δυναστείες στα ανατολικά. Μικρές δυναστείες περιλαμβάνουν τα παιδιά Abbad της Σεβίλλης, η Banu Hud στο Zaragosa, Bani Zun-Nun στο Τολέδο, Bani Zirí στη Γρανάδα, καθώς και τα παιδιά Hammud στην Κόρδοβα και τη Μάλαγα. Μετά Muluk σε-Tawa'if, έρχεται η Almoravids απόφαση του 1090-1147, τότε Almohads Δυναστεία στο 1147-1232, και στη συνέχεια Bani Nasir δυναστεία στο 1232-1492.
Τρίτη δυναστεία των παραπάνω για να σημειώσει πρόοδο σε διάφορους τομείς του φράγματος γνώρισε χρυσή εποχή της επιστήμης και κατόρθωσαν να αυξήσουν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα που γέννησε αργότερα το περίφημο επιστήμονες διάσημο.
Την ανάπτυξη της επιστήμης μέσα από τα αραβικά, Ανδαλουσίας άνθρωποι μουσουλμάνοι ή μη-μουσουλμάνους να δεχθεί και να μάθει αραβικά. Ως αποτέλεσμα της οποίας γεννήθηκε ο γλωσσολόγος Ibn Khuruf, Ιμπν αλ-Χατζ, Abu Hasan, Ibn Asfur, Hayyan Αμπού αλ-Garnati, και Ibn Malik, ο οποίος αποτελείται από το βιβλίο Alfiyah (βιβλίο γραμματικής Αραβικά είναι τοποθετημένα υπό μορφή χίλια ποιήματα ).
Μεγάλη φιλόσοφοι που γεννήθηκαν κατά την περίοδο αυτή περιλαμβάνονται Ιμπν Tufail (w.1185) που έγραψε το βιβλίο του Ibn hayy Yaqzan (βιβλίο φιλοσοφία που περιέχει μια ιστορία για ένα αγόρι που κράτησε ένα ελάφι? Φιλοσοφία της λογικής και της αποκάλυψης), Ibn Bajja (δ. 1138) ότι στη δυτική λογοτεχνία και Avenpace γνωστό ως σχολιαστής για τα έργα του Αριστοτέλη, ήταν επίσης ένας φυσικός και ένας εμπειρογνώμονας της μουσικής, το έργο του κυρίως Tadbir αλ-Mutawahhid. Στη συνέχεια, υπάρχει επίσης ένα σημαντικό ποσοστό του Ibn Rushd (1126-1198) ο οποίος έδωσε απαντήσεις για τις επιθέσεις της αλ-Ghazali στο βιβλίο του-Tahafut σε Tahafut, και σχολίασε Αριστοτέλη Jami 'Talkhis. Λόγω της μεγάλης επιρροής τους, στην Ευρώπη, ήρθε ένα ρεύμα της φιλοσοφίας γνωστή ως Averoisme.
Στον τομέα της θρησκείας στην Ανδαλουσία γεννήθηκε στοιχεία όπως: στον τομέα της ερμηνείας του Κορανίου που Ibn Atiah και al-Qurtubi, mufassir αυτές τις δύο μεθόδους εγγράφως-Tabari, γνωστή ως al Tafsir bi-Ma'sur. Στον τομέα υπάρχουν και μερικοί εμπειρογνώμονες του Hadith όπως Ibn μπιν Αμπντούλ Waddah Barr, Ibn Al-Qadi Yahya al-laisi, Αμπντούλ Ουαλίντ αλ-Baji, al-Walid ibn Abd al-Rushd, και Abu Asim που έγραψε το βιβλίο στο -- Tuhfah. Στον τομέα της fiqh προέκυψαν ορισμένα εξέχοντες επιστήμονες, όπως η Abu Bakr al-Qutiyah, Ibn Hazm που έγραψε το βιβλίο της al-Muhalla και Ihkam al-fi usul al-Ahkam, Munzir Sa'id ιμπν αλ-Balluti που είχε δικαστές σε Η βασιλεία του Abdurrahman III., και Ibn Rushd στο βιβλίο του που ονομάζεται αλ-Mujtahid Bidayah. Στον τομέα της tasawwuf, Ανδαλουσίας έχει προσωπικότητες όπως Muhyiddin Ibn Arabi, εξέχοντα Σούφι που κάνουν πολλά έγγραφα, μεταξύ άλλων, al-al-futuhat Sura αριθμό και τον χαρακτήρα αυτού του διάσημου vahdat καταλαβαίνω μορφή.
Στον τομέα της ιατρικής που επιτεύχθηκε επίσης Ανδαλουσία kejayaanya. Cordoba είναι ένας από τους κεντρικούς ιατρική δραστηριότητα έχει γεννήσει αρκετές οδηγεί ilmuawan. Μεταξύ των πολλών υπηρεσιών των επιστημόνων για την ανάπτυξη των ιατρικών επιστημών του Ισλάμ Ibn Rushd που παράγουν μεγάλο έργο Kitab al-Kulliyyat-fi σε Tibb, ένα βιβλίο αναφοράς που χρησιμοποιείται για αιώνες στην Ευρώπη. Στον τομέα της ιατρικής γνωστά ονόματα όπως ο Αμπού Ja'far Ahmad ibn Muhammad al-Gafiqi με την αλ-Adawiyah του αλ-Mufradah και επίσης Αμπού Zakariya Yahya Μπιν Awwam με την εργασία του με τίτλο Αλ-Filahat.
Τόσο πρόοδοι έχουν επιτευχθεί σε Ανδαλουσία αποκλειστεί από το Ισλάμ, αν ήταν από τη νόηση και το σύνολο του τομέα της πτυχές της. Άρδευση και καλά άρδευση τεράστια συμβολή στην ευημερία της παρούσας daulah. Κόρδοβα κήπους της πόλης και είναι εξοπλισμένα με, ανάκτορα, δρόμους, τζαμιά, βιβλιοθήκες, γραφεία και άλλους. Η πόλη είναι μια υπέροχη πόλη AZ-Zahra, που χτίστηκε από Abd ar-Rahman III και την όμορφη πόλη της Γρανάδας και την υπέροχη και έχει αλ-Hambra ένα πολύ γνωστό σε όλο τον κόσμο. Cordoba είναι επίσης γνωστή για Πανεπιστήμιο της Κόρδοβα. Το Πανεπιστήμιο έχει μια μεγάλη και υπέροχη πανεπιστημιούπολη χτίστηκε από al-Χακάμ ΙΙ Abdurahman III.
Ανδαλουσία δυνάμει του κανόνα μουσουλμάνων προχωρούν γρήγορα και έγινε το κέντρο της επιστήμης, ώστε επιστήμη γίνεται προορισμό την έρευνα σχετικά με τα μέσα του αιώνα. Η πρόοδος είναι Faded σταδιακά και τελικά εξαφανίστηκε. Εξακολουθεί να υπάρχει μόνο ένα κατάλοιπο της λαμπρή ιστορία. Η εμφάνιση των μικρών δυναστείες είχε ως αποτέλεσμα τη διάλυση της εξουσίας του Ισλάμ στην Ανδαλουσία. Πολέμησαν μεταξύ τους στο διαγωνισμό και ακόμη και ένα πρόβατο από τρίτο. Μικρές δυναστείες ενώ πολεμούσαν μεταξύ τους, χριστιανικές δυνάμεις άρχισαν να ενωθούν για να κατακτήσει το ισλαμικό κανόνας στην Ανδαλουσία. Πολιτική δύναμη του Ισλάμ που έληξε στα τέλη του 15ου αιώνα, που χαρακτηρίζεται από ήττα μετά την ήττα της Ισλαμικής αυτοκρατορίας. Κατά το έτος 1469 η βασιλεία του Φερδινάνδου της Αραγονίας και η Ισαβέλλα του βασιλείου Castillia δύναμη των Ηνωμένων απεργία υπό την αιγίδα της ισλαμικής δυναστείας στη Γρανάδα Αμαρικά διάσημη από al-Hambra. Στις 2 Ιανουαρίου 1492, η πρωτεύουσα της Γρανάδας στην πολιορκία και κατακτήθηκε από τη χριστιανική κυβερνήτες.
Μετά Χριστιανοί κατά την Ανδαλουσία, η κίνηση άρχισε εκχριστιανισμό και ολόκληρη την κοινότητα της Ανδαλουσίας κλήθηκαν να υιοθετήσουν χριστιανισμό ή εκτός της Ανδαλουσίας.
Το όνομα μιας περιοχής είναι γνωστή στον αραβικό κόσμο και τον ισλαμικό κόσμο για τη χερσόνησο Mentions Λιβερία, η περιοχή αποτελείται τώρα από την Ισπανία και την Πορτογαλία.
Ανδαλουσία είναι γνωστή από αποκλειστεί από τους Έλληνες, έπειτα από τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Στη ρωμαϊκή εποχή η εξάπλωση του χριστιανισμού στην Ανδαλουσία. Μετά το βασίλειο Βησιγότθων αποκλειστεί Ανδαλουσία. Επειδή King Roderick (d. 711) διέπεται από τις αυθαίρετες, Julian, Roderick οικογένειας που έγινε κυβερνήτης στη Θέουτα, τη μνησικακία του. Julian οφείλεται στη δυσαρέσκεια κατά της στρατιωτικής βοήθειας προς την εξουσία του Ισλάμ.
Όταν ήταν στην κατοχή του ο Αλ Umayyad Χαλίφη-Walid Ibn Abdul Malik (al-Walid I), το έκτο Χαλίφης. Διορίστηκε Μούσα ιμπν Nusair ως κυβερνήτης της βόρειας Αφρικής. Κατά τη διάρκεια της ηγεσίας του Μούσα ιμπν Nusair, Δυτική Αφρική μπορεί να ελεγχθεί με εξαίρεση Sabtah (Θέουτα), η οποία εκείνη την εποχή ήταν υπό βυζαντινή κυριαρχία. Όταν αυτή είναι η Ισλαμική δυνάμεις θα μπορούσαν να ελέγξουν τις δυτικά προς Ανδαλουσία.
Συνεργασία Julian προσφέρεται στον μουσουλμανικό στρατό που οδηγήθηκε στη συνέχεια από Μούσα ιμπν Nusair καλής υποδοχής. Μετά από να πάρει έγκριση από τον χαλίφη al-Walid I, Μούσα ιμπν Nusair διέταξε διοικητής Ταρίκ Αμπντούλ-Μαλίκ ιμπν-Nakha'i προβεί σε μια πρώτη εξερεύνηση με 400 στρατιώτες με την 100ή ιππικό εισήλθαν στην περιοχή της Ανδαλουσίας στα 710 χρόνια. Κατά το έτος 711, Μούσα ιμπν Nusair έστειλε Tariq ibn Ziyad να συνεχίσει την εισβολή της Ανδαλουσίας, με τις μεγαλύτερες μονάδες. Αυτή είναι η πρώτη φορά για το Ισλάμ για να εισέλθουν Ανδαλουσία. Tariq ibn Ziyad οδήγησε ένα στρατό αρίθμηση περίπου 7000 (περίπου έλεγα 12.000 άνθρωποι βάρβαρος) για να εισβάλει στην Ανδαλουσία. Δυνάμεις υπό την ηγεσία προσγειώθηκε πάνω σε ένα λόφο, το οποίο αργότερα αποθανάτισε ως το όνομα του "Jabar Ταρίκ" ή Jibraltar.
Tariq ibn Ziyad στρατός νίκησε βασιλιάς Roderick είναι άνθρωποι σκοτώθηκαν στις μάχες. Η νίκη ήταν το κεφάλαιο γι 'αυτόν να κατακτήσει άλλες πόλεις όπως η Κόρδοβα, Archedonia, Μάλαγα, Ελβίρα και Τολέδο η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο της Βησιγότθων Βασίλειο. Ακρόαση για την επιτυχία των ισλαμικών δυνάμεων, η ιμπν Μούσα Nusair οδήγησε την ισλαμική δυνάμεις κατά τα τελευταία 712 χρόνια που δεν έχουν ταξιδέψει στο δρόμο στρατεύματα Ταρίκ. Μούσα ιμπν στρατεύματα Nusair περνούσε τη δυτική ακτή της χερσονήσου και κατάφεραν να κατακτήσουν τις πόλεις στο πέρασμά του, συμπεριλαμβανομένης της Σεβίλλης και της Merida. Μούσα ιμπν Nusair δυνάμεις συναντήθηκε με Tariq ibn Ziyad στρατεύματα στην πόλη του Τολέδο. Με τη συγχώνευση των δύο στρατών, που ελέγχεται η ζώνη που εκτείνεται προς βορρά ως Zaragosa, Teroofona, και της Βαρκελώνης.
Μετά το τέλος της δυναστείας Umayyad, Ανδαλουσία χωρίστηκε σε μικρά βασίλεια, ζήτησε από την Muluk όρο σε-Tawa'if (τους βασιλείς της ομάδας), καθώς η εμφάνιση των μικρών δυναστείες στα ανατολικά. Μικρές δυναστείες περιλαμβάνουν τα παιδιά Abbad της Σεβίλλης, η Banu Hud στο Zaragosa, Bani Zun-Nun στο Τολέδο, Bani Zirí στη Γρανάδα, καθώς και τα παιδιά Hammud στην Κόρδοβα και τη Μάλαγα. Μετά Muluk σε-Tawa'if, έρχεται η Almoravids απόφαση του 1090-1147, τότε Almohads Δυναστεία στο 1147-1232, και στη συνέχεια Bani Nasir δυναστεία στο 1232-1492.
Τρίτη δυναστεία των παραπάνω για να σημειώσει πρόοδο σε διάφορους τομείς του φράγματος γνώρισε χρυσή εποχή της επιστήμης και κατόρθωσαν να αυξήσουν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα που γέννησε αργότερα το περίφημο επιστήμονες διάσημο.
Την ανάπτυξη της επιστήμης μέσα από τα αραβικά, Ανδαλουσίας άνθρωποι μουσουλμάνοι ή μη-μουσουλμάνους να δεχθεί και να μάθει αραβικά. Ως αποτέλεσμα της οποίας γεννήθηκε ο γλωσσολόγος Ibn Khuruf, Ιμπν αλ-Χατζ, Abu Hasan, Ibn Asfur, Hayyan Αμπού αλ-Garnati, και Ibn Malik, ο οποίος αποτελείται από το βιβλίο Alfiyah (βιβλίο γραμματικής Αραβικά είναι τοποθετημένα υπό μορφή χίλια ποιήματα ).
Μεγάλη φιλόσοφοι που γεννήθηκαν κατά την περίοδο αυτή περιλαμβάνονται Ιμπν Tufail (w.1185) που έγραψε το βιβλίο του Ibn hayy Yaqzan (βιβλίο φιλοσοφία που περιέχει μια ιστορία για ένα αγόρι που κράτησε ένα ελάφι? Φιλοσοφία της λογικής και της αποκάλυψης), Ibn Bajja (δ. 1138) ότι στη δυτική λογοτεχνία και Avenpace γνωστό ως σχολιαστής για τα έργα του Αριστοτέλη, ήταν επίσης ένας φυσικός και ένας εμπειρογνώμονας της μουσικής, το έργο του κυρίως Tadbir αλ-Mutawahhid. Στη συνέχεια, υπάρχει επίσης ένα σημαντικό ποσοστό του Ibn Rushd (1126-1198) ο οποίος έδωσε απαντήσεις για τις επιθέσεις της αλ-Ghazali στο βιβλίο του-Tahafut σε Tahafut, και σχολίασε Αριστοτέλη Jami 'Talkhis. Λόγω της μεγάλης επιρροής τους, στην Ευρώπη, ήρθε ένα ρεύμα της φιλοσοφίας γνωστή ως Averoisme.
Στον τομέα της θρησκείας στην Ανδαλουσία γεννήθηκε στοιχεία όπως: στον τομέα της ερμηνείας του Κορανίου που Ibn Atiah και al-Qurtubi, mufassir αυτές τις δύο μεθόδους εγγράφως-Tabari, γνωστή ως al Tafsir bi-Ma'sur. Στον τομέα υπάρχουν και μερικοί εμπειρογνώμονες του Hadith όπως Ibn μπιν Αμπντούλ Waddah Barr, Ibn Al-Qadi Yahya al-laisi, Αμπντούλ Ουαλίντ αλ-Baji, al-Walid ibn Abd al-Rushd, και Abu Asim που έγραψε το βιβλίο στο -- Tuhfah. Στον τομέα της fiqh προέκυψαν ορισμένα εξέχοντες επιστήμονες, όπως η Abu Bakr al-Qutiyah, Ibn Hazm που έγραψε το βιβλίο της al-Muhalla και Ihkam al-fi usul al-Ahkam, Munzir Sa'id ιμπν αλ-Balluti που είχε δικαστές σε Η βασιλεία του Abdurrahman III., και Ibn Rushd στο βιβλίο του που ονομάζεται αλ-Mujtahid Bidayah. Στον τομέα της tasawwuf, Ανδαλουσίας έχει προσωπικότητες όπως Muhyiddin Ibn Arabi, εξέχοντα Σούφι που κάνουν πολλά έγγραφα, μεταξύ άλλων, al-al-futuhat Sura αριθμό και τον χαρακτήρα αυτού του διάσημου vahdat καταλαβαίνω μορφή.
Στον τομέα της ιατρικής που επιτεύχθηκε επίσης Ανδαλουσία kejayaanya. Cordoba είναι ένας από τους κεντρικούς ιατρική δραστηριότητα έχει γεννήσει αρκετές οδηγεί ilmuawan. Μεταξύ των πολλών υπηρεσιών των επιστημόνων για την ανάπτυξη των ιατρικών επιστημών του Ισλάμ Ibn Rushd που παράγουν μεγάλο έργο Kitab al-Kulliyyat-fi σε Tibb, ένα βιβλίο αναφοράς που χρησιμοποιείται για αιώνες στην Ευρώπη. Στον τομέα της ιατρικής γνωστά ονόματα όπως ο Αμπού Ja'far Ahmad ibn Muhammad al-Gafiqi με την αλ-Adawiyah του αλ-Mufradah και επίσης Αμπού Zakariya Yahya Μπιν Awwam με την εργασία του με τίτλο Αλ-Filahat.
Τόσο πρόοδοι έχουν επιτευχθεί σε Ανδαλουσία αποκλειστεί από το Ισλάμ, αν ήταν από τη νόηση και το σύνολο του τομέα της πτυχές της. Άρδευση και καλά άρδευση τεράστια συμβολή στην ευημερία της παρούσας daulah. Κόρδοβα κήπους της πόλης και είναι εξοπλισμένα με, ανάκτορα, δρόμους, τζαμιά, βιβλιοθήκες, γραφεία και άλλους. Η πόλη είναι μια υπέροχη πόλη AZ-Zahra, που χτίστηκε από Abd ar-Rahman III και την όμορφη πόλη της Γρανάδας και την υπέροχη και έχει αλ-Hambra ένα πολύ γνωστό σε όλο τον κόσμο. Cordoba είναι επίσης γνωστή για Πανεπιστήμιο της Κόρδοβα. Το Πανεπιστήμιο έχει μια μεγάλη και υπέροχη πανεπιστημιούπολη χτίστηκε από al-Χακάμ ΙΙ Abdurahman III.
Ανδαλουσία δυνάμει του κανόνα μουσουλμάνων προχωρούν γρήγορα και έγινε το κέντρο της επιστήμης, ώστε επιστήμη γίνεται προορισμό την έρευνα σχετικά με τα μέσα του αιώνα. Η πρόοδος είναι Faded σταδιακά και τελικά εξαφανίστηκε. Εξακολουθεί να υπάρχει μόνο ένα κατάλοιπο της λαμπρή ιστορία. Η εμφάνιση των μικρών δυναστείες είχε ως αποτέλεσμα τη διάλυση της εξουσίας του Ισλάμ στην Ανδαλουσία. Πολέμησαν μεταξύ τους στο διαγωνισμό και ακόμη και ένα πρόβατο από τρίτο. Μικρές δυναστείες ενώ πολεμούσαν μεταξύ τους, χριστιανικές δυνάμεις άρχισαν να ενωθούν για να κατακτήσει το ισλαμικό κανόνας στην Ανδαλουσία. Πολιτική δύναμη του Ισλάμ που έληξε στα τέλη του 15ου αιώνα, που χαρακτηρίζεται από ήττα μετά την ήττα της Ισλαμικής αυτοκρατορίας. Κατά το έτος 1469 η βασιλεία του Φερδινάνδου της Αραγονίας και η Ισαβέλλα του βασιλείου Castillia δύναμη των Ηνωμένων απεργία υπό την αιγίδα της ισλαμικής δυναστείας στη Γρανάδα Αμαρικά διάσημη από al-Hambra. Στις 2 Ιανουαρίου 1492, η πρωτεύουσα της Γρανάδας στην πολιορκία και κατακτήθηκε από τη χριστιανική κυβερνήτες.
Μετά Χριστιανοί κατά την Ανδαλουσία, η κίνηση άρχισε εκχριστιανισμό και ολόκληρη την κοινότητα της Ανδαλουσίας κλήθηκαν να υιοθετήσουν χριστιανισμό ή εκτός της Ανδαλουσίας.
0 comments:
Post a Comment