Jika anda berminat mendapatkan kitab-kitab klasik
Hubungi Hp : 081345908543
email : dlords15@gmail.com

Thursday, September 10, 2009

Permissief Kultuur (permissief)

Permissief Kultuur (permissief)

A. Inleiding
Kultuur is die berekenings wat ons sal kry, maar in hierdie artikel sal ons kyk na die kultuur wat geformuleer is deur die Amerikaanse antropoloë soos is ontwikkel deur Spradley (1972). Wie kyk kultuur nie as 'n stelsel wat bestaan uit' n idee of idees, sosiale gedrag en kulturele voorwerpe. Hierdie vraestel blik op die kultuur van menslike kennis as 'n sosiale wese, dat dit' n instrument van kennis modelle wat selektief gebruik word deur die supporters of van die skuldiges te interpreteer en verstaan van die omgewing in die gesig hom is, en wat gebruik word as 'n verwysing of gids vir optrede (in die vorm van gedrag en liggaam - die kulturele voorwerpe) in ooreenstemming met die omgewing in die gesig. dus, hierdie kulturele begrip is 'n omvattende gids tot die menslike lewe. Met ander woorde, die kulture in besit van die gemeenskap, terwyl individue wat geword het inwoners van dié gemeenskappe het die kulturele kennis.

B. Begrip Permissive
Permissief letterlik oop is of los of permissief soos ons samelewing is nou meer "oop" (aanvaar, toe, toelaat), na die dinge wat gebruik word om taboe wees.
Moderne beskawing is die vrug van die vinnige groei is dit nou al die moontlike wetenskap, tegnologie maak dinge maklik en die wêreld het voorgekom om te wees klein. Dit stel byna alle aspekte lewe raak n oop permissief toegelaat moontlik (permissief). Dit is dalk die groot probleme van die mensdom staan op die oomblik nie.
Agter die vooruitgang van wetenskap en tegnologie, die moderne wêreld eintlik slaan 'n potensiële dat die menslike waardigheid kan vernietig. Mensdom het daarin geslaag om te organiseer vir die ekonomie, politieke strukture wat ingestel is, en die bou van 'n gevorderde beskawing vir homself. Maar op dieselfde tyd, sien ons ook die menslike ras het 'n gevangene van die resultate van sy skepping geword. Sedert die mens in staat is om die ontwikkeling van rasionele Potentials, klaarblyklik op daardie stadium het hy homself bevry van die slawerny van irrasionele denke en mistieke boeie van natuurlike reg denke is gekoppel aan menslike vryheid. Maar in hierdie moderne wêreld mense kan ontsnap van die slawerny van die ander, naamlik die aanbidding nie na homself, dat hulle die sentrale bepaler en alles was, en maatstawwe mag of nie mag wees 'n maat van rasionalisme wat vry is van die band waardes transform nie. Hierdie is bewys deur die geskiedenis van die Westerse kultuur, wat gegroei het van die een uiterste na die ander uiterste, naamlik die natuurlike refleksie van middeleeuse weste het sy oorsprong in die Griekse mitologie wat leek hand boei volk van God aan die revolusionêre aard van die humanisme wat veronderstel dat die lewe is nie gesentreer op God of god, maar by die mens.
Vanuit die bogenoemde beskrywing kan gesluit word dat in die westerse wêreld en die moderne wêreld in die algemeen 'n verskuiwing in die idee van die mens is nie. Kultuur is gevorm en beïnvloed deur die meganisme van die masjien, wat op sy beurt vorm van 'n permissief kultuur, oop, en wat van mening was taboe, word nou beskou as iets normaal.

C. Steekproef Permissive Kultuur
Een so 'n permissief kultuur wat gebruik word in ons samelewing, Co hardloop tussen mans en vroue is verbode. Swanger vroue buite die huwelik is 'n skande en' n skande die familie dorp, daar is dus die term "wash dorp" deur die slag van diere en ander sosiale Sanctie. Maar nou openbare blijkbaar beskou as minderjarig ongeval. Net so, as die westerse kulture wat raad te gee om hul kinders wat sal gaan na kollege. Byvoorbeeld met die boodskap "moenie vergeet om geboorte beheer pille nie", wat beteken dat seksuele verhoudings gedoen word om te slaan (veilig). In die weste, die bokse van kondome beskikbaar in openbare badkamers, waarin elke persoon vry is om dit neem. Op Kollege Kampusse is dikwels ook kondome versprei, dus nie seks hubungang studente veilig te wees van die risiko van swangerskap en geslagsiektes siektes en die gevare van MIV en vigs. Hierdie is 'n foto van die permissief kultuur wat gevee het die westelike industriële samelewings, wat nou die intensivering in ons land, alhoewel stadig, maar daar is simptome onder leiding in daardie rigting. Menslike gedrag is geneig om te volg van die natuurlike Openheid en die waardes van morele etiek en Waardes van godsdiens verlaat.

D. Islamitische Wisseling
Die formaat van die Islamitiese kultuur beteken om Realiseer Islamitiese waardes in alledaagse werkinge. Dit maak die inherente waarde in die Islam as deel van 'n mens se lewe, familie, gemeenskap of nasie. En die realisering van die Islamitiese waardes in hierdie probleem, is ideaal moet op verskeie maniere gedoen word. Eers deur middel van onderwys: onderwys is die mees kragtige instrumente vir die internalisering van die waardes, insluitend die Islamitiese waardes. Beide via in proses van interaksie van die familie: hierdie interaksies kan ook die mees betroubare instrument vir die sosialisering van waardes, insluitend die waardes van die Islam. Die derde deur die proses van institutionalisatie van waardes, insluitend die Islamitiese waardes wat in die gemeenskap optree: die gemeenskap as 'n instrument kragtig genoeg institutionalisatie van waardes, of die institutionalisering van waardes, insluitend die Islamitiese waardes. Vierde in te vul die poging om die formaat van hierdie Islamitiese kultuur poging genaamd die infrastruktuur wat vereis waardes. Pogings om te vier word gedoen en vordering binne die bestek van die nasie en die staat. Wanneer en indien die vier instrumente aan die werk was goed, kruis en in normale omstandighede, die pogings om die vorm in die Islamitiese kultuur dat Islamitiese waardes beliggaam in die alledaagse gedrag van Moslems gedoen kan word.

E. Afsluiting
In die konteks van hierdie permissief samelewing, kan al die funksies optree. Afnemende respek vir die menslike waardes, die erosie van die gees pruralisme, steeds dun tussen goed en kwaad, en die verlies van identiteit en die identiteit van iemand is 'n geleentheid wat kan gebeur op enige tyd. In hierdie geval is daar twee basiese komponente, wat sal word, moet die primêre terug, sodat ons dit kan versterk Ourselves in die midde van die omstandighede permissief gemeenskap wat steeds duidelik. Twee van hierdie komponente is die godsdiens en die onderwys.
In die skrywer se mening die uitbreek van die verskillende sosiale probleme, soos die impak van die voorwaardes permissief samelewing hierdie dae, wat veroorsaak word deur die opdroging van godsdienstige waardes binne elke individu. In werklikheid is, moet alle godsdienste leer 'n stel morele waardes om hul aanhangers vir die skepping van die mens edele karakter en edel persoonlikheid. Seker daar is niemand wat in hierdie wêreld 'n godsdiens wat vereis dat sy volgelinge om kwaad te doen, soos: moord, egbreuk steel, en ander humanitaire misdade. Dus is die aard van godsdiens as 'n menslike instink, indien verstaan en Bijgewerkte in die werklike lewe is die belangrikste grondslag vir iemand te versterk homself van' n slegte Temperament en afskuwelike gedrag.
Voorts, na die godsdiens was die begin van die stigting te fortify themselves van gewetenlose en onsedelike dade, is die volgende komponent is die onderwys. Onderwys soos Aangegee kenners, is die ware middel van die vorming van 'n volmaakte mens wat bevorder respek vir die menslike waardes en die waarheid en geregtigheid.
'N goeie opvoeding is nie net' n oordrag van kennis (die oordrag van kennis). Studente vul die reeks van die wetenskap alleen, sonder om op grond van 'n reeks opvoedkundige waardes is aansienlik, soos die aanplant van die persoonlikheid aspekte van die onderwys en die vorming van' n regte houding, maar as 'n manier van onderrig-en leeraktiwiteite, moet ook as die aanplant houer waardes van humanisme (mens), pruralisme (samesyn), inclusivism (nie selfsugtig). Volgens die outeurs is, dit is wat die onderwys is 'n doeltreffende instrument om Educating kinders vir die sosiale lewe in die middel van die heterogene samelewing met volle van verdraagsaamheid en vrede.
Twee van hierdie basiese komponente, naamlik godsdiens en opvoeding, of dit kan hardloop in 'n tandem en vul mekaar aan, tree permissief kultuur wat so swaar behels ons lewe vandag, dan kan ons verwag baie goed. Dus, hoewel permisifisme die wind was so sterk, want ons het 'n sterk terug, dan is die waardes van die humanisme, pruralisme, inclusivism ons nog steeds vasklou aan.

0 comments:

Free Website Hosting
Join Vinefire!

  © Islamic Ways Psi by Journey To Heaven 2008

Back to TOP